Antyvirus nie działa. Strony z nimi są zablokowane

Witam wszystkich.

Parę dni temu doświadczyłem pewnego problemu- Microsoft Security Essentials po zainstalowaniu nie chce się włączyć (pojawia się na sekundę a następnie znika, w trayu zostaje jego ikonka znikająca po najechaniu nań myszką). Gdy próbuję wejść na jakąś stronę z Antyvirusem (nawet jeśli jest to strona dobreprogramy.pl), zostaję przekierowany na jakieś inne strony. Z dziwnych rzeczy jakie zauważyłem to fakt, że ostatnio GG10 samo z siebie się włączyło (mimo, że nie używałem od około roku).

Przeskanowałem dysk używając Malwarebytes Anti-Malware- logi

Użyłem dodatkowo skanera online od ESETA- nie wiem czy mogę dodać logi. Pamiętam, że wykryło 1 wirusa i z powodzeniem go usunęło- win32/packed.vmprotect.aaa.

SalityKiller nie wykrył problemów

LSPfix także nie wykrył problemów.

Niestety, pomimo usunięcia tych wirusów główny problem pozostaje- Microsoft Security Essentials dalej nie działa (pomimo reinstallu), niektóre strony czasem nie działają (dziwny przypadek, raz mnie potrafi z tej samej strony przekierować a po minucie już nie)

Załączam logi z OTL

EDIT.

Zainstalowałem Avirę, nic nie wykryła.

Do okna Własne opcje skanowania / skrypt wklej:

Kliknij Wykonaj skrypt i zatwierdź restart.

Pokaż raport z usuwania i nowy log Skanuj.

A to

Po zalecanych krokach-

Uruchom OTL i kliknij Sprzątanie.

Usuń stare punkty przywracania:

Aby usunąć wszystkie punkty przywracania

Uruchom SecurityCheck i aktualizuj programy oznaczone jako Out of date

Dysk przeskanuj Malwarebytes-AntiMalware.

Podczas instalacji kliknij Odrzuć żeby zainstalować tylko darmowy skaner.

http://www.dobreprogramy.pl/Malwarebyte … 13117.html

Włączyłem Windows Security Center (miałem ją jakimś cudem wyłączoną w Services), zaktualizowałem Javę i Adobe Readera. Po ponownym włączeniu Security Checka brak tych czerwonych alertów. Przeinstalowałem Malwarebytes- AntiMalware. Po skończeniu skanu wrzucę logi.

Dodane 02.08.2012 (Cz) 16:26

Malwarebytes- AntiMalware nic nie wykryło. Czyli to już koniec przygody z problemem? Microsoft Essentials działa już normalnie, tak jak przeglądarka. Jeśli tak to dziękuję bardzo za szybką i sprawną pomoc :slight_smile: