Antywirus nie działa, nie można zainstalować nowego

Witam,

problem z komputerem polega na tym, że na bank jest zawirusowany (przeniosłam wirusy na domowy komputer) do tego stopnia, że nie jestem w stanie zrobić nic: ani uruchomić zainstalowanego programu antywirusowego, ani przeskanować konkretnego pliku, ani tegoż programu odinstalować, ani również ściągnąć z internetu nowego. Poza tym po włączeniu komputera na profilu administratora wyskakuje błąd “Brak dysku”.

OTL:

http://www.wklej.org/id/1021028/

Extras:

http://www.wklej.org/id/1021035/

Dodane 24.04.2013 (Śr) 8:59

Mam również drugi komputer - objawy podobne.

OTL:

http://www.wklej.org/id/1021038/

EXTRAS:

http://www.wklej.org/id/1021040/

Oba komputery przeskanuj progr.Malwarebytes Anti-Malware http://www.malwarebytes.org/products/malwarebytes_free/

Przed skanowaniem wykonaj RĘCZNĄ AKTUALIZACJĘ BAZY SYGNATUR WIRUSÓW Malwarebytesa “Uruchom Malwarebytes, przejdź do zakładki Aktualizacja, Sprawdź aktualizacje.”

Pokaż nowe logi na prawidłowych ustawieniach http://obrazki.elektroda.pl/4338219300_1364652821.png