Aparat cyfrowy - kompakt czy lustrzanka?

Zastanawiam się nad kupnem aparatu foto. Jestem początkującym amatorem. Zbyt wygórowanych wymagań nie mam.

Myślałem o czymś do 1200 zł MAX. np.

Sony DSLR-A200 albo Nikon D40 (oczywiscie KIT) chyba że może kompakt np. Sony H-50

Do tej ceny Tylko FuJI S9600

http://www.sirius.pl/foto_video/towar_c … stawa.html

Lepszy przede wszystkim od Soniaka i tego Nikona.

EDIT: Powiedz nam w szczególności do czego chcesz ten aparat?

Czy chcesz się nauczyć obsługiwać go w manualu czy tylko pstrykać na auto?

To wszystko jest ważna, więc rozwiń trochę.

również polecam - używam i bardzo dobrze się spisuje :slight_smile:

nie kupuj w tej cenie lustrzanek bo to studnie bez dna a skoro jesteś początkującym amatorem to spokojnie ci fuji wystarczy - ma wszystkie funkcje pozwalające bawić się w manualu a do tego możesz dodać lampę dodatkową. jedyny mankament to to że nie te fuji nie maja polskiego języka w menu - po polsku jest tylko instrukcja

Sony a-200;] nie ufam hybrydom. I możesz dowolny obiekt włożyć do dSLR a ty takiej możliwości nie masz .

czechu07 , nie wiadomo czy kolega będzie chciał się tak bawić w zamianę w obiektywy () bo cena też nie jest ich niska ).

Po drugie nie dorównuje temu Fuji ! W Fuji może robić zdjęcia z wizjera jak i z ekranika, ekranik tylko 2cale ale za to ruchomy :wink:

A z SOny można TYLKO robić z WIZJERA.

Więc teraz musi też coś powiedzieć L33T.

ten fuji to kompakt? nie wiem, jakos nie jestem przekonany do firmy “Fuji” ;D

a aparat by sluzyl do normalnego fotografowania + sesje foto np. przyroda, moda :twisted:

Edit: no i makro ^^

No to w takim razie ja bym polecił lustro. To nie kompakt tylko hybryda

A moim zdaniem jak nie jesteś jakoś strasznie wybredny to bym brał na początek jakąś hybrydę. Sam jestem amatorem fotografii i mam Panasonica fz18. Aparat jak się nauczysz robi moim zdaniem świetne zdjęcia.