Aparat Cyfrowy

Witam, wracam po dłuższej przerwie od forum :wink:

Zastanawiam się nad kupnem nowego cyfraka, jako że jestem amatorem to nie potrzeba czegoś ekstra… ale zawsze coś najlepszego :wink:

Myślę nad Kilkoma aparatami:

Fuji S5600

Sony H2

Canon IS2

Kto się orientuje wie, że są to aparaty SLR-like. Głównie zależy mi na czystych bezszumowych zdjęciach i w jakimś tam stopniu manualu. Zoom to opcja, ale przydatna opcja :slight_smile: Myśle, że kompekty raczej odpadają. Raczej bym wolał coś z serii “super zoom”.

Bardzo jestem zainteresowany S5600 bo za taką cenę sprzęcik wydaje się po prostu boski, oceny też bardzo dobre, ale nie ma stabilizacji obrazu (takiej jak np: w H2). Może ma ktoś ten aparacik ? Może jest tu na forum jakiś ekspert ? :smiley: Szukałem, czytałem i… dalej nie podjołem decyzji który kupić :confused:

Boję się, że przy S5600 fotki będą rozmazane (mam słabą rękę - przynajmniej przy moim obecnym cyfraku, przy starej lustrzance było w miarę ok :P)

więc tak osobiście mam znajomego, który używa Fuji S5600 i bardzo go sobie chwali twierdzi że nawet przy wysokim ISO 1600 szumy są, ale znośne. Widziałem fotki z tego aparatu i mogę powiedzieć że zdjęcia wychodzą b.ładne (a zajmuje się już bardziej profesjonalną fotografią ) ,zresztą sam mu go poleciłem bo za taka cenę jaką proponują Fuji bardzo się opłaca. Nie wiem jak jest z innymi, osobiście polecam S5600

Tutaj masz linka do innych opinii :slight_smile:

http://foto.recenzja.pl/Fujifilm_FinePix_S5600___S5200_zoom-rec-1187/

A ja Ci zapoponuję sony, ale nie h2, tylko h5.

A dlaczego - proszę:

Sample z dsc H5 - http://www.dpreview.com/gallery/SonyH5_Samples/ , http://picasaweb.google.com/piotrklys/FENIKS1

Tia, ale H5 jest znacznie drozszy… 1500 zl + filtry + stojak + torba + karty + akumulatory i wyjdzie ok. 1800, a za taka cene to juz bym wolal dolozyc i kupic lusterko :stuck_out_tongue: