"Aplikacja nie zostala wlasciwie zainicjowana (0x000001d)" Problem z TS3


(Czubek664) #1

Od jakiegoś tygodnia mam problem z komunikatorem ts3 , otóż wyskakuje mi błąd

 

ts3client_win32.exe- błąd aplikacji  - i jej treść niżej

 

Aplikacja nie zostala właściwie zainicjowana (0x000001d). KLik ok ....

 

Nie mam zielonego pojęcia o co chodzi :stuck_out_tongue:


(mrFreeze) #2

Pobierz net framework najlepiej przez Windows Update.


(Czubek664) #3

Nie pomogło


#4

 

czubek333, proszę zapoznaj się z tą stroną oraz tym tematem, a następnie, używając opcji EDYTUJ , później Użyj pełnego edytora , popraw tytuł tematu, tak aby mówił konkretnie o problemie.

Poza tym, na forum używamy polskich znaków (ż, ł, ć, ś, ą itp.). Proszę wyedytować swoje posty i poprawić co trzeba.

W przypadku zignorowania prośby temat poleci do śmietnika.


(mrFreeze) #5

Przeinstaluj program pobierz jeszcze raz. Zmień temat jak byłeś proszony.

 

http://storage.dobreprogramy.pl/internet/TeamSpeak3-Client-win32-3.0.14.exe


(Czubek664) #6

Re-instal także nic nie zmienił , używałem też programów do porządkowania rejestru Win aso i Eusing free registry scan , ale nic to nie zmieniło.


(mrFreeze) #7

Jaki system? Czy aktualny tzn. ściągasz aktualizacje przez WU? Nie wiem może przeskanuj system na obecność robaków?

 

Przeskanuj system ADWCleaner w przypadku Windows Vista/7/8 odpal z prawokliku najpierw Szukaj następnie Usuń.

http://download.bleepingcomputer.com/dl/d6eaf49d3efc0a0df52ddf27c5f588d4/535cbd87/windows/security/security-utilities/a/adwcleaner/AdwCleaner.exe

 

http://data-cdn.mbamupdates.com/v2/mbam/consumer/data/mbam-setup-2.0.1.1004.exe


(Czubek664) #8

Win XP, jest aktualizowany, nie ma robaków.