Aplikacja nie została właściwie zainicjowana(0xc0000135)ESET

Wyskakuję mi taki komunikat gdy próbuję uruchomić program ESET smart…po tym wyskakuję okienko,że program przestał działać,a niby w procesach działa (w logu OTL pokazuję),a w menadżerze go nie ma.

Wcześniej działał bez problemu ,ale od jakiegoś czasu przestał.Nie wiem czy brakuje jakiegoś pliku "dll"nie wiem jak to sprawdzić.Było to po ataku wirusów,ale już jest czysto.

Ma ktoś może jakieś pomysły co zrobić z tym fantem?

NET Framework mam 1,5.Ponowne instalowanie nic nie daję.Czy jest jakiś sposób by sprawdzić czy nie brakuję jakiegoś pliku “dll”,bo coś czuję ,że poszedł z wirusem?Czy może zostaje już tylko format?

Być może potrzebny jest NET Framework 2 lub 3.0?

Nic innego nie sprawdzisz.

jessi

Ja też miałem takie ceregiele z ESET’em - instalacja .NET Framework 2.0 pomogła.