Aplikacja sklep się nie otwiera


(Puzi20055) #1

witam mam problem a mianowicie aplikacja sklep bardzo długo sie wczytuje gdy chcę ją uruchomić i nic nie wyskakuje po za ładowaniem się jej, myślałem ze może avast ją blokuje ale nie mogę znaleźć gdzie te aplikacje są zainstalowane żeby ją dodać do wyjątków


(tifoso) #2

Czy tak się dzieje po aktualizacji do windows 8.1?


(Puzi20055) #3

jeszcze nie zaktualizowałem do 8.1


(tifoso) #4

Miałem tak samo ale po aktualizacji do Win 8.1. Różne porady co znalazłem w necie nie pomogły, min. wyłączenie AV (miałem Eset Smart Security), odinstalowanie AV, reinstalacja sterowników grafiki, próbowałem też tego: http://answers.microsoft.com/pl-pl/windows/forum/windows_8-winapps/aplikacje-metro-nie-dzia%C5%82aj%C4%85/628585ec-4786-47ca-801e-65bd0bc65271?msgId=4d54a470-e82e-474f-9f9f-dc2f8a6a37fa, nic z tego nie dało rady przywrócić normalnej pracy sklepu, dopiero stworzenie nowego użytkownika dało zadawalający efekt. Do komputera logowałem się za pomocą konta microsoft, więc stworzyłem nowe konto lokalne, stare usunąłem a potem do nowego dołączyłem konto microsoft, niestety wiąże się to z tym że trzeba potem włożyć trochę pracy w ustawienia konta.


(Puzi20055) #5

hmm ja sie loguje do kompa nie przez konto microsoft tylko stworzone na kompie, hmm poszperam tak jak mówisz

Dodane 24.10.2013 (Cz) 11:31

utworzyłem nowe konto lokalne i chce usunąć tamte bo po co mi ale wyskakuje mi komunikat że pliki tego użytkownika zostaną zapisane w folderze na pulpicie a ja nie chce nic zmieniać , nie może zostać wszystko bez zmian?