Aplikacja sklep się nie otwiera

witam mam problem a mianowicie aplikacja sklep bardzo długo sie wczytuje gdy chcę ją uruchomić i nic nie wyskakuje po za ładowaniem się jej, myślałem ze może avast ją blokuje ale nie mogę znaleźć gdzie te aplikacje są zainstalowane żeby ją dodać do wyjątków

Czy tak się dzieje po aktualizacji do windows 8.1?

jeszcze nie zaktualizowałem do 8.1

Miałem tak samo ale po aktualizacji do Win 8.1. Różne porady co znalazłem w necie nie pomogły, min. wyłączenie AV (miałem Eset Smart Security), odinstalowanie AV, reinstalacja sterowników grafiki, próbowałem też tego: http://answers.microsoft.com/pl-pl/windows/forum/windows_8-winapps/aplikacje-metro-nie-dzia%C5%82aj%C4%85/628585ec-4786-47ca-801e-65bd0bc65271?msgId=4d54a470-e82e-474f-9f9f-dc2f8a6a37fa, nic z tego nie dało rady przywrócić normalnej pracy sklepu, dopiero stworzenie nowego użytkownika dało zadawalający efekt. Do komputera logowałem się za pomocą konta microsoft, więc stworzyłem nowe konto lokalne, stare usunąłem a potem do nowego dołączyłem konto microsoft, niestety wiąże się to z tym że trzeba potem włożyć trochę pracy w ustawienia konta.

hmm ja sie loguje do kompa nie przez konto microsoft tylko stworzone na kompie, hmm poszperam tak jak mówisz

Dodane 24.10.2013 (Cz) 11:31

utworzyłem nowe konto lokalne i chce usunąć tamte bo po co mi ale wyskakuje mi komunikat że pliki tego użytkownika zostaną zapisane w folderze na pulpicie a ja nie chce nic zmieniać , nie może zostać wszystko bez zmian?