Aqq.up.pl


(Hackstop) #1

Co sądzicie o tej stronie?

arrow.gif

P.S

Nie jestem autorem tej strony wiec nie pytajcie mnie o szczegoly,

znalazlem ja niechcacy i bardzo mi sie spodobala, chce poznac wasze opinie.


(Playstop) #2

:stuck_out_tongue: Fajny.

Ładna szata graficzna.

Ocena od 1 do 10 to 9+


(Damian) #3

Odnośniki mogłyby być "bardziej kolorowe" :slight_smile:

8/10


(boczi) #4

Linki mogłyby mieć ciemniejszy kolor. Dobra tematyka. Obszerwne forum MyPortalu. 8/10


(dżasny) #5

Ciekawa strona, całkiem przejrzysta, bez reklam!


(Bartas Hols) #6

fajnie zrobiona i dosc przejzysta.

pozdro


(lazikar) #7

Stronka całkiem fajna, szkoda tylko ze autor nie przestrzega licencji. :?


(Monczkin) #8

hm... u mnie wyświetla błędnie linki (ponakładane na siebie) na samej górze strony.

Jak dla mnie jest ona za "wierną" kopią oficjalnej strony - powiela, nie wnosząc niczego nowego

co do estetyki - to juz zasługa autora szablonu :slight_smile:


(3dm Racek) #9

Ładna, przyjemna dla oka :wink:


(Simozone) #10

Z tego co sie zorietowalem to autor jest w 100% zgodny z licencja GNU GPL

storna - super :slight_smile:


(lazikar) #11

Niestety już po wejściu na stronę widać że nie. :?


(Simozone) #12

napisz co ? bo ja tam nic nie widze?


(Qbek50) #13

ogólnie dobra. Można by trochę bardziej urozmaicić kolory.Może być 8)


(lazikar) #14

Stopka. :?


(Simozone) #15

Stopka wedlug licencji GNU GPL nie musi zawierac systemu w jakim powstala strona - sprawdzalem dwa razy (jest to tylko wola autora czy umiesci w stopce system czy nie) :wink:


(lazikar) #16

Nieprawda. W stopce musi znajdować się informacja co to za cms. Mam bardzo dużo z tym wspólnego także wiem to na pewno. Wystarczy tylko informacja strona stworzona na podstawie ...... :wink:


(Simozone) #17

fragmet licencji


(lazikar) #18

Z jakiego cmsa to masz. Podaj linka do tej licencji. :?


(Simozone) #19

to jest licencja mambo bo autor aqq.up.pl chyba tego cms-a uzył (ale z tego co widze całkowcie go przerobił), niechce mi sie szukac tej licencji jeszcze raz, jak jestes zainteresowany to znajdziesz


(lazikar) #20

Licencje masz zapewne z

http://www.mambopl.com/content/view/11/33/1/1/

tam faktycznie jest napisane że nie musi być stopki choć nie pisana ( a w wiekszości pisana) zasada mówi inaczej. :wink: