ArchiCAD


(Dudi83) #1

Hej wszystkim...

8)

Mam pytanko pracuje ktos na tym programie AutoCAD pl ? jesli tak to moglby mi napisac czy cieszko jest opanowac ten program tak zeby mozna bylo zrobic jakies projekty...?

musze opanowac go i nie wiem jak najlepiej zaczac -czy od najnowszej czesci czy moze na poczatek od starszych wersji programu ,jesli ktos moze cos podpowiedziec to bardzo prosze !


(Z35ikr) #2

hmm.............

ArchiCAD czy AutoCAD bo to troche różnicy jest :stuck_out_tongue:


(Dudi83) #3

własnie ArchiCAD o ten mi chodzi, AutoCad tez ale bardziej ten pierwszy...


(Z35ikr) #4

a to sorry nie znam........ pobawiłem się troche wersją studencką kilka lat temu, ale jak dla mnie (jeszcze raz dla mnie :wink: ) jest za "głupi".

I zostałem przy AutoCAD'zie, z resztą wydaje mi się że więcej ludzi ma styk właśnie z nim, ale powodzenia w nauce 8)


(Dudi83) #5

a mozesz cos wiecej o AutoCAD-zie powiedziec ....

jak dlugoo trzeba sie go uczyc tak mniej wiecej aby cos zrobic jakis projekt lub cos....


(Z35ikr) #6

to ciężko powiedzieć :?

na uczelni miałem pół roku nauki CAD'a........... no ale z pół roku bawiłem się nim w domciu.............

tak naprawde ile to nikt Ci nie powie :slight_smile:

Załtw sobie książke jakąś siadaj przed kompem i próbuj.

Tylko jedna uwaga: komendy w PL są inne niż w wersji angielskiej, co zawsze doprowadzało mnie do szału kiedy coś musiałem robić w PL.

ps.

po 6 latach jeszcze go nie znam :wink:


(system) #7

klikam w Cadzie od ... 1996 roku, uczyłem się sam na wersji 12'tej z wielkich książek - poprostu używam tego programu w pracy i mam z nim stycznośc codziennie :wink:

zawsze odkrywa się coś nowego :wink:

powodzenia w nauce, bo warto

"kto się nie uczy - cofa się" :wink:


(Dudi83) #8

Czyli mozna wiele sie uczyc i ciagle jest cos nowego....no to bedde cos dziabal w tym kierunku ...dzieki


(Konrad) #9

Z przyjemnością informuję oficjalnie o dostępnej wersji edukacyjnej za darmo dla studentów.

Co należy zrobić aby stać się jej posiadaczem?

Ponieważ wersja jest do pobrania z internetu po rejestracji, należy:

(Uwaga: konieczne jest prawidłowe i bez błędów wpisanie Imienia, Nazwiska i adresu e-mailowego),

  • i postępować zgodnie z instrukcjami wysłanymi e-mailem (tam znajdziemy m.in. adres strony, z której pobrać można wersje instalacyjną).