Archiwum tlena - naprawa :p


(Djmac) #1

Kto mi powie ktory plik dokladnie odpowiada za archiwum rozmow na tlenie bo dzieje sie z nim cos dziwnego, nie zawsze zapisuje rozmowy, czasem jest tam zupelnie pusto. Jak to naprawic ? zainstalowanie nowszej wersji nic nie zmienilo?? jest jakas szansa zeby tego nie utracic w sensie inne rozwiazanie procz usuniecie programu i instalacja od nowa :stuck_out_tongue: ??


(lazikar) #2

C:\Program Files\Tlen.pl\Profiles\nazwa profilu\DataBase\chats.dat


(Djmac) #3

jak go usune bedzie wszystko dzialac ? tzn zostanie utworzony automatycznie drugi czy nie ?


(Mix Er) #4

tak samo sie dzieje z gg czasami to zalezy od serwa a czasami od wersji programu:]sprubuj zapisac kontakty na dysku i potem importuj je z pliku tak jest najbespieczniej bo czasami z serwow znikaja kontakty


(lazikar) #5

Tak.

zrób kopie i skasuj.

Ewentualnie edytuj go i wyczyść, lub w tlenie skasuj archiwum.


(Djmac) #6

Ok

Bo na chwile obecna wyglada ono tak spojrzcie na date i na znaki :? :

arch5ik.th.jpg

usnalem je, utworzylo nowe, jednak to wszystko co bylo jest nadal :frowning: :?


(lazikar) #7

To skasuj, ale zrób najpierw kopie pliku.


(Mix Er) #8

nie masz wogule polskich znakow tak jakby ci sie zmienila czcionka na jakas nie obslugujaca polskich liter.przeskanuj sobie jeszcze system jakims antywirusem a ad-aware przeciw szpiegom moze one ci cos pomodzily w tlenie:]


(Djmac) #9

tyle ze w tlenie nie ma opcji wyslania kontaktow z gg na serwer albo zapisania ich na dysku … przynajmniej z tego co pamietam jak je wyslalem przez tlena potem ich nie bylo :frowning:

Złączono Posta : 03.12.2005 (Sob) 12:14

no skasowalem je … ale po uruchomieniu tlena utworzyl nowy plik od archiwum i bylo w nim to ssamo … tyle ze tamten stary zajmowal 9 mb ponad a ten 666kb chyba

za drugim razem wreszcie usunelo… zostaly tylko rozmowy z tlena :wink: ale ok :slight_smile: nie ma juz tego “smietnika” ktory byl :]

ps. Jest mozliwe zeby ktos czytal moje archiwum ? nie chodzi o uzytkownikow komputera tylko jakiegos “ciekawskiego z internetu” i jak sie przed tym ustrzec, bo podejrzewam ze tak wlasnie jest…


(Mix Er) #10

sprubuj jeszcze przeinstalowac tlena tylko starsza wersje i usun wszystkie pliki w rejestrze "regedit"mozliwe ze to pomoze