Asrock p45ts problem z xeon'em e5450

Witam.mam nie mały problem. Mianowicie nie mogę odpalić komputera po zmianie płyty głównej na wymienioną w tytule. Na pentumie e5200 komputer się uruchamia i działa normalnie. natomiast na xeon’ie po włączeniu nie przesyła obrazu po czym po okołu 20sek się resetuje i tak zastyga nie przesyłająć obrazu i nie bootując biosu. Proszę o jak najszybszą pomoc.

Zaktualizowany BIOS do najnowszego?

Właśnie w tym problem gdyż jestem w tym totalnie zielony. Mógłby mnie kolega naprowadzić na to w jaki sposób to zrobić?

Odpalenie pc na dzialajacym procku i dalej zgodnie z instrukcja producenta plyty (www), dostarcza zwykle i plik i program poleca:)

Wielkie dzięki. Jutro dam znać czy się udało

@wiesiek.antek.bugaj wiesz że ten Xeon jest na 771 a ty masz podstawkę 775 masz adapter? i powinieneś wgrać bios z mikrokodami do xeona https://speed4up.com/srb5lddlfkke.html (Uwaga wszelkie modyfikacje biosu wykonujesz na własną odpowiedzialność ja podałem tylko link do gotowego biosu którego twórcą jest genius239239) a tu poniżej jest jeszcze cały spis biosów do innych płyt gdyby ktoś jeszcze był zainteresowany http://genius239239.myweb.hinet.net/771

Ależ oczywiście że wiem. I dzięki za link do tego zmodowanego biosu. Dam znać jak poszło gdy się za to zabiore po robocie.

Na pentiumie zaczeło dziać się to samo. Jeszcze nic z biosem nie robiłem.

Powiedz, jaka masz karte graficzna, jezeli zewnetrzna to wyjmij i uruchom pc na interze plyty prawie na 100% ma, jak pojdzie bez problemu masz winnego.

To samo. Po wyjęciu działa 20 sek i leci reset po czym zastyga.

Ps. Gt630 2gb. W innym kompie działa bez kłopotu

Może socket uszkodziłeś przy wymianie procesora?

Raczej niemożliwe. Nie robiłem tego pierwszy raz. Wymątuje płyte i przedmucham socket. Może coś wpadło. Ewentualnie wyśle zdjęcie może coś przeoczyłem.

a masz adapter do procesora lub docięty by wchodził na Twój socket czy go wepchałeś? :slight_smile: