Assassins Creed i DX10


(Pioters) #1

Witam

Kupiłem sobie przed paroma dniami gierke Assassins Creed. Gra chodzi super pod Xp i DX9. Dzis sobie przypomniałem, że kiedyś czytałem o DX10 na XP. Nieoficjalne bibloteki nie wspierane przez Micorsoft. Okazało się, że już są więc pobrałem, zrobiłem back`up systemu, zainstalowałem i tu jest kłopot. Assassin nie odpala - ani pod DX9 ani DX10. Inne gry śmigają super pod DX10 - np. UT3 czy Crysis(pod Xp oczywiście :smiley: ). Zastanawiałem się co zrobić i ściągnąłem z jakiejś stronki (gamecośtamworld??) zmieniony plik .exe NO-DVD. (zaznaczam,że można ściągać takie pliki jeżeli ma się oryginalną grę w celu np. ochrony nośnika). Zastąpiłem domyślne pliki tymi NO-DVD i tak. DX9-działa i gierka chodzi. DX10 - nie znaleziono punktu wejścia procedury D3D10ReflectShader w biblotece d3d10.dll.

Wiem, że skoro DX10 nie jest MS`u to mogą być jakies problemy ale może ktoś już się w tym bawił i zna rozwiązanie problemu.

Dzieki za wszelką pomoc.

Od razu zaznaczam, że posty w stylu "... po co Ci DX10 skoro Assassin wygląda tak samo pod DX9 jak i DX10" uważam za zbędne! Poszukuję rozwiązania a nie pouczenia. :wink: