Asus AMD Radeon hd 6670-będzie działać na moim PC?

(Igo Rak) #1

Witam!

Ostatnio moja stara karta graf. (NVIDIA GeForce 7300 GT) się zepsuła ,planuję kupić Asus AMD Radeon hd 6670. Tylko pytanie będzie działać na tych komponentach? :

Procesor: Intel® Pentium® 4 CPU 2.80 GHz

Ram: 1GB

Płyta głowna: Intel Desktop Board D915GAV

Zasilacz: Modecom Feel2 400W

Pozdraiwam!

P.S Jestem laikiem w sprawach komputerów.

(rgabrysiak) #2

Cześć

Nie ma sensu pakować tej karty graficznej do twojego komputera ponieważ nie wykorzystasz w pełni jej możliwości (m.in przez słaby procesor).

Zasilacz zresztą też wypadało by wymienić na nowy.

(falcon89) #3

Płyta ma PCI-E x16 więc grafika powinna działać bez problemu.

Inna kwestia jest zasilacz (jest z czarnej listy, uważałbym bym na niego).

(Igo Rak) #4

Spokojnie mogę ją kupić??

Co do zasilacza używam go od jakiegoś czasu jest ok. Poza tym moi bracia używają tej firmy zasilaczów na swoich o wiele lepszych komputerach i jest ok.

(rgabrysiak) #5

Cześć

Sam prosisz się o problemy, to że zasilacz działa nie znaczy że zawsze tak będzie. A w razie awarii w najgorszym wypadku będziesz miał do wymiany cały komputer na nowy.

Przeczytaj:

http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1199271.html

http://forum.pclab.pl/topic/843054-Czar ... canych-v2/

(Igo Rak) #6

Komutera nie używam 24h. Komputer odkupiłem od poprzedniego właściciela, nie miał problemów z zasilaczem. Może trafiłem akurat na jakiś trafny model z fabryki? Sam już nie wiem co mam zrobić... :expressionless:

(rgabrysiak) #7

Cześć

Zrobisz jak chcesz. Ja tylko podpowiadam że warto korzystać z markowych zasilaczy, a co ty zrobisz to już nie moja sprawa.

(Igo Rak) #8

A ta karta graf. nie obciąży jakoś komputer. Tzn. z mocą pobierania prądu itd.?

(falcon89) #9

HD6670 dużo bardziej obciąży zasilacz, TDP ma 66W a 7300 ma ok 25W, więc dwa razy więcej.

(Igo Rak) #10