Asus AMD Radeon hd 6670-będzie działać na moim PC?

Witam!

Ostatnio moja stara karta graf. (NVIDIA GeForce 7300 GT) się zepsuła ,planuję kupić Asus AMD Radeon hd 6670. Tylko pytanie będzie działać na tych komponentach? :

Procesor: Intel® Pentium® 4 CPU 2.80 GHz

Ram: 1GB

Płyta głowna: Intel Desktop Board D915GAV

Zasilacz: Modecom Feel2 400W

Pozdraiwam!

P.S Jestem laikiem w sprawach komputerów.

Cześć

Nie ma sensu pakować tej karty graficznej do twojego komputera ponieważ nie wykorzystasz w pełni jej możliwości (m.in przez słaby procesor).

Zasilacz zresztą też wypadało by wymienić na nowy.

Płyta ma PCI-E x16 więc grafika powinna działać bez problemu.

Inna kwestia jest zasilacz (jest z czarnej listy, uważałbym bym na niego).

Spokojnie mogę ją kupić??

Co do zasilacza używam go od jakiegoś czasu jest ok. Poza tym moi bracia używają tej firmy zasilaczów na swoich o wiele lepszych komputerach i jest ok.

Cześć

Sam prosisz się o problemy, to że zasilacz działa nie znaczy że zawsze tak będzie. A w razie awarii w najgorszym wypadku będziesz miał do wymiany cały komputer na nowy.

Przeczytaj:

http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1199271.html

http://forum.pclab.pl/topic/843054-Czar … canych-v2/

Komutera nie używam 24h. Komputer odkupiłem od poprzedniego właściciela, nie miał problemów z zasilaczem. Może trafiłem akurat na jakiś trafny model z fabryki? Sam już nie wiem co mam zrobić… :expressionless:

Cześć

Zrobisz jak chcesz. Ja tylko podpowiadam że warto korzystać z markowych zasilaczy, a co ty zrobisz to już nie moja sprawa.

A ta karta graf. nie obciąży jakoś komputer. Tzn. z mocą pobierania prądu itd.?

HD6670 dużo bardziej obciąży zasilacz, TDP ma 66W a 7300 ma ok 25W, więc dwa razy więcej.

Możesz jakoś bardziej szczegółowo wytłumaczyć?? Jak mówiłem w sprawach komputerów jestem strasznie słaby, nie intersuje się tym, więc nie nie ogarniam. Mógłbyś wytłumaczyć to jak dla laika? :smiley:

Dodane 27.02.2013 (Śr) 15:19