ASUS czy DELL?

Stoję przed bardzo trudnym wyborem, a mianowicie przed wyborem laptopa. Nadarza się opcja kompa przywiezionego z Hameryki, a ja mam marne pojęcie o sprzęcie. Jestem bardzo zadowolona z ASUSa natomiast kusi mnie żeby tym razem wybrać DELLa (inne marki też wchodzą w grę). Komputer głównie potrzebny mi jest do pracy w programach graficznych (phosthop, aucocad etc.) do oglądania filmów, w gry nie grywam. Wysegregowałam kilka komputerów, oto one http://www.newegg.com/Product/ProductLi … agesize=50. Cena ma znaczenie - generalnie celuje tak w 350$. Pomóżcie drodzy koledzy wybrać najlepszą opcję. Za wszelkie rady będę bardzo wdzięczna :slight_smile:

Wiesz co to jest Refurbished :?:

Jeśli akceptujesz to wybrałbym DELL’a.

Raczej preferuje nowy.

Więc wielkiego wyboru z podanej przez Ciebie strony nie ma.

Patrząc na nowe to Windows anglojęzyczny, brak gwarancji (do sprawdzenia bo być może jest międzynarodowa) i cena po przeliczeniu na złotówki mało atrakcyjna.

Na twoim miejscu kupiłbym w Polsce i z procesorem i3

Zobacz np. ten http://allegro.pl/szok-lenovo-b570-i3-2 … 46618.html

ASUS i Dell mają gwarancje Door & Door 24 m ,ale z opinii wiem że Asus jest bardziej profesjonalny i lepszy w polsce.

… tak i o jakieś 800-1000 zł droższy przy okazji :confused:

Jeżeli chodzi o gwarancje to z Della zaproponuje ją w formie Next Bussines Day - serwisant lub części pojawiają się w następnym dniu roboczym od zgłoszenia usterki u klienta w celu dokonania naprawy.

O ile w US to na ogół najtaniej Dell. Z tym, że bardziej używka lub refurb - mają najlepsze przebicie w stosunku do polskich cen. Z nówkami przy obecnym kursie dolara może być róznie, opłacalność nie ta co jeszcze rok temu jak dolar był po 2.8 PLN.

Jeśli chodzi o język systemu to w nowych laptopach to raczej nie sprawa, są w końcu narzędzia typu Vistalizator Problematyczne w polskich warunkach może być natomiast realizowanie gwarancji, nawet tych niby “międzynarodowych”. Swego czasu jako posiadacz importowanego właśnie z USA sprzętu objętego “wypasioną” biznesową gwarancją miałem przyjemność pokonwersować z supportem polskiego Della. Z tego co śię dowiedziałem nie jest różowo. Pakiety rozszerzone typu “Gold” itp. w Polsce podobno w ogóle nie są honorowane. Sama gwarancja w podstawowym zakresie może (choć nie musi) utrzymać ważność, ale jest to obwarowane licznymi zastrzezeniami. Bezpieczniej zakładać konieczność odesłania na naprawę do kraju zakupu, ew. zachodnioeuropejskie serwisy Dell mogą mieć bardziej liberalne podejście w tych kwestiach.