ASUS M2N-SLI Warto Kupowac?


(Lanryna) #1

Witam znalazlem te plyte w jednym sklepie internetowym za 150PLN i mam pytanie chce niewielkim kosztem plyty zainwestowac w SLI czy ta plyta jest dobra??? CZy OC na tej plycie jest dobre??? Jaki procesor max moge do niej wcisnac i jakie karty graficzne ona pociagnie... Prosze nie pisac o AM3 narazie nie chce mi sie zbierac kasy na taki zestaw.... poczekam pojdzie w doł to kupie. Interesuje mnie tylko AM2+/AM2


(Gural7) #2

Procesory najwyższe :

4 rdzenie

Phenom X4 9950

Phenom II X4 945

Athlon IIX4 640

2 rdzenie

Athlon X2 7850+

Athlon 64 X2 6500+

są to najlepsze procesory dostępne w danym segmencie więcej info na http://www.asus.com/product.aspx?P_ID=s ... templete=2

A karte/karty graficzną/graficzne włożysz jaką/jakie chcesz,to już kwestia jak mocny masz zasilacz.


(Wujek 15) #3

Mam złe doświadczenie z tą płytą.

Zaczęła wariować po pewnym czasie, Potem wysiadł kontroler i nagrywarka nie działała, potem sieciówka, a na sam koniec nie chciała przejść nawet POSTu.

Akurat to było kilka dni po gwarancji.

Ta płyta praktycznie żadnego OC nie ma.

Ciężko mi było na niej Windsora F3 podkręcić o 500 Mhz.


(Lanryna) #4

hmmmm..a co byscie radzili na SLI tylko wiecie nie za drogo a platforma AM2/AM2+

a moze taka????- http://www.allegro.pl/item1055399260.html???

http://www.allegro.pl/item1057167085_gigabyte_ga_ma790x_ds4.html


(Michal Kolatek) #5

Lepiej brać Gigabyte obsługuje Phenomy II X4, Asus tylko starsze typy Phenomów. Tylko Gigabyte nie ma SLi bo nV blokuje tą funkcję na chipsetach AMD-ATi. Jakie karty byś łączył w SLi, bo jak jakieś średniaki typu GTS250/9600GT to nie ma sensu lepiej brać jedną mocną.

Jak byś się nie bawił w żadne SLi/CF, kupował bym to ma biosy z obsługą proców X6

http://www.allegro.pl/item1042184917_pl ... _reki.html


(Lanryna) #6

jak to nie ma SLI gigabyte??? hmmm... moze i masz racje tylko nie jestem pewny plyt GIGABYTE mam teraz jedna i MCP sie gotuje fakt plyta jest juz starsza ma 2 lata ale... lipa:( no zastanowie sie nad tym... a karty to jakies dwie lepsze takie do 800PLN za dwie:)

-- Dodane 29.05.2010 (So) 0:39 --

http://www.allegro.pl/item1057167085_gigabyte_ga_ma790x_ds4.html a ta by mogła byc???


(Michal Kolatek) #7

Napisałem czemu nie ma, z resztą każdy producent ma swoją stronę z opisem specyfikacji płyty

http://www.gigabyte.pl/products/mb/spec ... s4_1x.html

A co ma do tego płyta, przecież Gigabyte nie robi MCP tylko nVidia, a nV słynie z gorących chipsetów mi na płycie z GF6100 zaczęła farba schodzić z laminatu od gorąca.

GTS250, ta sama wydajność będzie na Radeonie HD4890 przy 40W mniejszym poborze.


(Lanryna) #8

Asus M2N32-SLI Deluxe / Wireless Edition mam te plyte na oku jest uzywana i po upadzie biosu moza korzystać z x4 :slight_smile: gigabyte nie znalazlem nic taniego wiec wezme chba tego ASUSA... Jak myslicie bedzie to sie spisywac????

-- Dodane 01.06.2010 (Wt) 23:41 --

Jakby nie bylo to juz nowa plyta nie jest

-- Dodane 03.06.2010 (Cz) 16:02 --

ok zdecydowałem się na gigabyte GA-MA790X-DS4:) mam nadzieje,że będzie to dobry wybór :slight_smile: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: