ATHLON 1700+ sformatowałem, proszę o pomoc

Witam

 

Mam dosyć nie nowy komp :slight_smile: i po kilku latach dobrej pracy zaczął się domagać formata. i się doczekał.

problem w tym teraz że nie mam płyt ze sterownikami i nie znam się na tym jak sprawdzić jakich potrzebuje sterowników. czy jest mi ktoś w stanie pomóc w tym temacie?

z góry dzięki za pomoc i zarazem naukę :slight_smile:

Więc pobierz CPU-Z portable i podaj jaki masz model płyty z zakładki mainboard.

Przyda się też model karty graficznej. Używasz może zintegrowanej czy zewnętrznej? Możesz też wrzucić zrzut okna z zakładki GPU.

ok. zaraz to zrobie i wrzucę screan. a co do karty to chyba jest zintegrowana. z tego co pamiętam to jest coś takiego jak NVIDIA Ge force 4 MX 440

Więc pod taką grafike tutaj masz stery: http://www.nvidia.pl/object/winxp_2k_91.31_pl.html

Twój system to windows xp rozumiem?

tak xp pro

Szkuty - jeżeli mogę zasugerować, to próbuj sam(a) jeżeli coś rozpoznasz/postrafisz znaleźć na podstawie info z CPU-Z zasugerowanego przez DługiegoRoga. na pewno się przyda takie doświadczenie.

Sprawdzaj zakładkę managera sprzętu dopóki dasz radę sam(a), potem pytaj o to czego nie wiesz.

 

Ja do identyfikacji polecam trial  aida  albo darmowe  whinfo.  Jakby nie udało się wszystkiego rozkminić  - np rodzaj audio użytego na płycie, bo bywa że i po trzy rodzaje są dla jednej płyty głównej, to też damy radę o ile sterowniki nadal są dostępne ;-) 

tu umieszczam dane które mogą być przydatne. wg mnie brakuje mi jeszcze tylko sterowników do karty dźwiękowej ale nie wiem dlaczego? bo np do graficznej jeszcze nic nie wgrywałem (czy możliwe że zaciągnął sam z instalki windowsa?) czy jest ktoś w stanie podpowiedzieć gdzie szukać brakujących sterowników które są zaznaczone w menadżerze urządzen?


Następnym razem użyj opcji Edytuj zamiast pisać posta pod postem.

Areh

mainboard.bmp