marwik15
(Marwik15)
3 Marzec 2014 17:43
#1
Witam wszystkich
Już od dawna walał mi się radeon 4870 po kartonach… Do tego czasu miałem grafike nvidi. Niestety odeszła w nie pamięć i zostałem z radeonem. Mój problem jest taki : Po instalacji sterowników (ze strony producenta) nie działa mi open gl. Tak wygląd raport crasha z minecrafta.
---- Minecraft Crash Report ---- // Why did you do that? Time: 03.03.14 18:29 Description: Initializing game org.lwjgl.LWJGLException: Pixel format not accelerated at org.lwjgl.opengl.WindowsPeerInfo.nChoosePixelFormat(Native Method) at org.lwjgl.opengl.WindowsPeerInfo.choosePixelFormat(WindowsPeerInfo.java:52) at org.lwjgl.opengl.WindowsDisplay.createWindow(WindowsDisplay.java:252) at org.lwjgl.opengl.Display.createWindow(Display.java:306) at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:848) at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:757) at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:739) at azl.ad(SourceFile:325) at azl.f(SourceFile:696) at net.minecraft.client.main.Main.main(SourceFile:148) A detailed walkthrough of the error, its code path and all known details is as follows: --------------------------------------------------------------------------------------- – Head – Stacktrace: at org.lwjgl.opengl.WindowsPeerInfo.nChoosePixelFormat(Native Method) at org.lwjgl.opengl.WindowsPeerInfo.choosePixelFormat(WindowsPeerInfo.java:52) at org.lwjgl.opengl.WindowsDisplay.createWindow(WindowsDisplay.java:252) at org.lwjgl.opengl.Display.createWindow(Display.java:306) at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:848) at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:757) at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:739) at azl.ad(SourceFile:325) – Initialization – Details: Stacktrace: at azl.f(SourceFile:696) at net.minecraft.client.main.Main.main(SourceFile:148) – System Details – Details: Minecraft Version: 1.7.5 Operating System: Windows 8 (x86) version 6.2 Java Version: 1.7.0_51, Oracle Corporation Java VM Version: Java HotSpot Client VM (mixed mode, sharing), Oracle Corporation Memory: 3651360 bytes (3 MB) / 26808320 bytes (25 MB) up to 518979584 bytes (494 MB) JVM Flags: 2 total; -XX:HeapDumpPath=MojangTricksIntelDriversForPerformance_javaw.exe_minecraft.exe.heapdump -Xmx512M AABB Pool Size: 0 (0 bytes; 0 MB) allocated, 0 (0 bytes; 0 MB) used IntCache: cache: 0, tcache: 0, allocated: 0, tallocated: 0 Launched Version: 1.7.5 LWJGL: 2.9.1 OpenGL: ERROR RuntimeException: No OpenGL context found in the current thread. GL Caps: Is Modded: Probably not. Jar signature remains and client brand is untouched. Type: Client (map_client.txt) Resource Packs: [] Current Language: ERROR NullPointerException: null Profiler Position: N/A (disabled) Vec3 Pool Size: 0 (0 bytes; 0 MB) allocated, 0 (0 bytes; 0 MB) used Anisotropic Filtering: Off (1) Ale nie chodzi mi o tą durną grę tylko o cinema 4D. Program kożysta z open gl. Co prawda wiem jak rozwiązać problem w C4D ale efekty są nie zadowalające. Czy ktoś z użytkowników bazując na raporcie z mc powie mi jak rozwiązać problem ? System to windows 8.1 pro. Dodam również że sytem chodzi już na trzeciej płycie główniej. Czy może tego być wina ? Przepraszam za literówki ale przeglądarka nie sprawdza byków.
JNJN
(JNJN)
3 Marzec 2014 18:33
#2
Ja bym się tu raczej skupił na problemie programu Java. Net + Forum Minecrafta.
Edit:
Lub za nowy system i sterownik do karty grafiki.
Zainstaluj najstarszy ster do tej karty i W8.1
Najpierw odinstaluj ten, resztki katalogu AMD,ATI jak jest na dysku, usuń ręcznie, czyszczenie systemu np: Ccleanerem,restart i zainstaluj starszy ster i test.
marwik15
(Marwik15)
4 Marzec 2014 07:19
#3
Bardzeij przekonuje mnie nowy system. Dzięki za rady.