AutoCad i 3DMax Studio - do nauki

Witam

Nie jestem studentem, jestem zwykłym szarym polakiem!

Chciałem sobie przypomnieć program AutoCad którego obsługi uczyłem się w szkole i oprócz wersji 30 dniowej, nie znalazłem żadnej wersji do “domu” - chodzi mi o wersje personal czy coś takiego by móc zapoznać się z tym programem i tak samo chodzi mi o program 3DMax Studio!

Chciałem zaznaczyć iż interesuje mnie pełna obsługa programu tak by wykonywać rózne ćwiczenia z książek i żeby niebyło ograniczenia czasowego!

Pod żadnym pozorem nie chcę wykorzystywać tych programów do celów zarobkowych (komercyjnych) !

Nawet pisałem do Panów z Autodesku lecz mnie chyba olali :slight_smile: było to 24.10.2010r

Polecam zrobienie sobie obrazu dysku przed pierwszym zainstalowaniem programu CAD oraz 3 DMax i instalacja wersji 30 dniowej. Jeśli okres ten minie przywracasz obraz dysku i ponownie instalujesz. To jedyny legalny sposób aby przedłużyć sobie posiadanie programów. Ja też uczę się z tym że programu Inventor 2011 we własnym zakresie.

Tyle że ten niby legalny sposób jest złamaniem licencji wersji ograniczonej czasowo.

Legalny powiadasz?? Fascynujące, jak złamanie zasad licencji z premedytacją przez niektórych może być uznane za legalne…

Co do programu to myślę, że całkowicie poprostu takie osoby jak Ty nie są przewidziane przez firmę (przynajmniej ja o takim czymś nie słyszałem). Inną sprawą jest to, że ja nie czułbym wyrzutów sumienia przez skorzystanie ze sposobu groldominika - ale to jest moja prywtna opinia…