Autoruns

mam kłopot z usunięciem autorunsa, bo mi wyświetla komunikat, a chcę się go pozbyć, więc tak myślę, że chyba tylo w ten sposób moge się go pozbyć.

Tego nie ma w panelu sterowania usuń/dodaj programy, ani to samo w innych programach nie moge go znaleść, więc postyanowiłem go usunąć, tym bardziej, że chyba jest mi zbyteczny, a zainstalowałem go po to, by się przekonać co on daje, jakie funkcje, ale to okazuje się, że tylo mi sprawił kłopot, a nie pomógł w problemach, więc postanowilem go wywalić z kompa, ale jest problem w jaki to sposób.

Już niejednego sposobu już próbowałem, lecz na nic to wszystko.

Pomyślałem sobie,. że może tu coś dostanę jakąś pomoc, bo sam nie poradzę sobie z tym, bo inaczej instalacja systemu od nowa, a może to się da uniknąć. Choć to mi nie przeszkadza, bo tylo odfajkuję to sobie i mam w porzadku

beztytuu6mk.jpg

Nie jestem informatykiem, więc pomóżcie mi, może wam się to uda.

Tylo nie proponujcie mi Hijack this, bo się na tym w ogóle nie znam

w menu start wybierz uruchom i tam wpisz: gpedit.msc, następnie klikaj na “konfiguracja komputera->szablony administracyjne->system” i tam masz opcję “wyłącz funkcję autoodtwarzanie” (domyślnie nie skonfigurowane) - zmień na włączone. Gotowe

ok, juz to zrobiłem, zobaczymy co z tego wyjdzie, mam nadziję, że chyba będzie ok, bo to tylo przeszkadza

Złączono Posta : 07.04.2006 (Pią) 21:59

to nic nie dało, to chyba co innego, ale co???

Zasięgłem informacji w pomocy technicznej w Microsofcie, tam było nadmienione o tym, ale to było tylo poruszone, że to związku z tą aplikacją, więc mnie się wydaje,że to chyba to, bo cóż innego.

Mnie się wydaje, że chyba tylo poczekać na coś poważniejszego, i przeinstalowac sobie system.

Chyba że macie jakieś inne pomysły na to.

Oczekuję propozycji

sprawdz :slight_smile:

http://www.komputerswiat.pl/faq/004-faq-software.html

" Windows 2000/XP Home