Proszę o pomoc w doborze dobrego programu antywirusowego na telefon z systemem android 5.1
Również proszę o informacje czy aplikacje jak clean master i battery doctor są dobre czy lepiej się ich pozbyć na rzecz innych. Jeśli tak to proszę o poradę jakie inne aplikacje dobrać.
Obecnie zastanawiam się nad 360 Security - Antivirus Free ale słyszałem, że on bierze czyste aplikacje za wirusy ale czyści i optymalizuje baterie dobrze.
Ogólnie chciałbym wiedzieć jakie aplikacje były by odpowiednie dla androida i nie zarzynały by baterii.
@MrBeckham666 Ciebie przede wszystkim proszę o pomoc bo wiem, że znasz się a także @guma77, @izok1980 i @Dementor . Jak byście mieli chwileczkę czasu to pomóżcie staremu wiarusowi , albowiem ginę jak ,ciotka w Czechach" .
@Veers Zaiste tak jest, tylko z takich aplikacji korzystam ze sklepu play i nie modyfikuję ROMu. Jestem laikiem jak o android chodzi więc długo pewnie minie zanim coś tam ogarnę więcej .
A ten Bitdefender na androida jest lekki czy może sprawić problemy? Co np. Comodo skanuje przeraźliwie długo. 360 security bardzo szybko ale ma sporo fałszywych alarmów.
@skrzek: Właśnie po to bo każdy to radzi by na pokład coś zabrać. Niestety android to nie windows na którego znam aż za dobrze antywirusy. A na androidzie niestety nie znam się :P
Z aplikacji mam zainstalowane tylko gry play czy coś takiego i jedną gierkę w postaci floppy birds .
@izok1980 bardzo dziękuję właśnie nad doktorkiem się zastanawiałem bo choć aplikacji nie mam dużo bo czysty android to jednak mam zainstalowane gry play czy coś takiego i gierkę floppy birds .
Doktorek szybko skanuje? Nie muli, nie wcina za ostro baterii?
Opłaca się mieć na androidzie clean mastera i battery doctor?