AV na androida

Witam!

 

Proszę o pomoc w doborze dobrego programu antywirusowego na telefon z systemem android 5.1

Również proszę o informacje czy aplikacje jak clean master i battery doctor są dobre czy lepiej się ich pozbyć na rzecz innych. Jeśli tak to proszę o poradę jakie inne aplikacje dobrać.

 

Obecnie zastanawiam się nad 360 Security - Antivirus Free ale słyszałem, że on bierze czyste aplikacje za wirusy ale czyści i optymalizuje baterie dobrze.

 

Ogólnie chciałbym wiedzieć jakie aplikacje były by odpowiednie dla androida i nie zarzynały by baterii.

 

@MrBeckham666 Ciebie przede wszystkim proszę o pomoc bo wiem, że znasz się a także @guma77, @izok1980 i @Dementor . Jak byście mieli chwileczkę czasu to pomóżcie staremu wiarusowi :stuck_out_tongue: , albowiem ginę jak ,ciotka w Czechach" :stuck_out_tongue:

 

PS.

Jestem laikiem w świecie smartfonów.

Ze swej strony polecam BitDefendera - ale pod warunkiem że korzystasz jedynie z aplikacji ze sklepu Google, i nie zamierzasz modyfikować ROMu.

@Veers Zaiste tak jest, tylko z takich aplikacji korzystam ze sklepu play i nie modyfikuję ROMu. Jestem laikiem jak o android chodzi więc długo pewnie minie zanim coś tam ogarnę więcej :slight_smile:

 

A ten Bitdefender na androida jest lekki czy może sprawić problemy? Co np. Comodo skanuje przeraźliwie długo. 360 security bardzo szybko ale ma sporo fałszywych alarmów. 

To po co tu jakiś antywirus? Żeby zainstalowało się jakieś g.wno musisz zrobić to świadomie - świadomie zgodzić się na instalację.

Więc jeśli nie instalujesz setek marnych aplikacji i olewasz komunikaty w przeglądarce - typu ‘znaleziono wirusa i zainstaluj coś, żeby go usunąć’

To po co instalować jakiegoś av?

Nie miałem na żadnym telefonie i nawet mi to przez myśl nie przeszło by instalować.

W sklepie gogle play niestety aplikacje też są zainfekowane :slight_smile: dlatego kolega pyta o AV