Avant Browser problem z logowaniem

Dzień dobry,
od kilkunastu lat używam przeglądarki Avant Browser, lecz teraz mam problem z odzyskaniem hasła, i zalogowania się do niej.
Kiedy wypełniam formularz i wpisuję swojego maila
@wp.pl) nie otrzymuję wiadomości zwrotnej.
Dodam że z problemem borykam się od marca tego roku, i nawet wysyłałem wiadomości na wszelkie adresy czyli support, author, lecz też nie otrzymałem żadnej odpowiedzi, dodatkowo nie działa strona forum HTTP ERROR 500.
Dodam, że w międzyczasie utworzyłem konto na maila gmail.com, tlen, i na tlen.pl też nie przychodzi wiadomość zwrotna ale już na gmail.com tak. Widzę że jest problem z wysyłaniem resetu hasła na polską domenę, tylko dlaczego tak się dzieje.
Czy ktoś ma podobny problem?
Z góry dziękuję.
Grzegorz

Usuń przykładowym mail wp, bo nagle zaczniesz dostawać zwrotny SPAM (nie odpowiednik mielonki “tyrolskiej”).

Shoulder of Pork and hAM

/ SPiced hAM
"Łopatka wieprzowa i szynka" / "Szynka przyprawiona"

Albo po prostu spalisz mail komuś w przyszłości jak spamerzy nie robią testu czy mail dotarł.


Co do problemu z logowaniem na forum Avant lub “dysk sieciowy” (jak Avant miał swój - niby to byłaby po prostu “Synchronizacja”), to może padli przez:


Dwa dni wcześniej niż przed Avant Browser padła aktualizacja filtrów w Avast/AVG/CCleaner Browser.

Dzięki za poradę, ale co dalej z kwestią nie otrzymywania wiadomości zwrotnej z resetem hasła.

Jak serwer padł to nie przyjdzie mail i tyle, zostaje ewakuować to co możesz z “atrapy” na inną przeglądarkę.

Chyba, że liczysz na to, że naprawią to w 2021 przy okazji próby aktualizacji silnika Chromium z 80 do wydania w wersji 90-100 i przestarzałego silnika Firefox z 66 do wersji 90-100 (z Firefox Quantum widzę że sobie nie poradzili, widać okno w oknie (co wygląda źle)).