Mam problem, otóż przesiadłem się na Avast 4 pl Home i gdy chciałem srawdzic pocztę [używam w tym celu Mozilli Thunderbird] to nie mogłem jej sprawdzić, to znaczy łączyła się i łączyła, nie pokazywała żadnej wiadomości. Po wejściu na konto przez stronę www, dostałem 2 nowe wiadomości…
Używam jeszcze Spamhilator - antyspam.
Port Pop3: 995 - zmieniałem też na 110 ale bez skutku
Port Smtp: 25
Czy Avast może, lub czy koliduje z Thunderbirdem?
P.S: Po zainstalowaniu avasta, system nie chciał sie ładować, musiałem zrobić restart ale już wszystko jest OK.
Sprawdzales ustawienia Avasta?-tj “ochrony dostepowej”,tak to sie chyba nazywa o ile pamietam z czasow jego uzywania.W poczcie trzeba odznaczyc"skanuj poczte wychodzaca"bo przy wlaczonej tej opcji to nie moglam z niej w ogole korzystac,poza tym ustawic wszedzie na poziom"normalny""bo moze jest “wysoki”.Tutaj poczytaj