Witam. Moja znajoma postanowiła zainwestować w avasta w wersji Pro. Na maila przysłali jej hasło oraz plik z kluczem, który należy zaimplementować. Niestety program podaje komunikat o “nieprawidłowym haśle”. Telefony do obsługi też nie przyniosły rezultatu. Co więcej, próby wyłączenia programy bądź jego odinstalowania kończą się na niczym, gdyż avast domaga się podania… hasła, by móc rozpocząć odpowiednią procedurę. Oczywiście po wbiciu passworda, znowu pojawia się komunikat o nieprawidłowości…
Ktoś może kiedyś miał taki problem z avastem? Jeżeli to miałoby coś pomóc, podaję info o kompie oraz logi:
Windows Vista Home Premium SP 2
Intel Pentium III Xeon ® Dual-Core CPU T4200 @ 2.00GHz 2.00 GHz
Nazwa płyty głównej: Hewlett-Packard HP Pavilion dv6 Notebook PC
ATI Mobility Radeon HD 4530 (512 MB)
Ram 4.00 GB
32-bitowy system
Log: EXTRAS
Log: OTL