Witam!
Miałem jeden program antywirusowy, którego używałem z dobrym rezultatem przez okres pięciu lat. Zmieniłem ten program na AVG Anti-Virus Free Edition 8.5 Build 329a1500 i po siedmiu dniach najprawdopodobnie4j sama Firma, producent tego opragramowania, zablokowała skaner poczty e-mail. Wiaże się to między innymi z unieruchomieniem programów pocztowych takich jak: Mozilla Thunderbird w wersji 2.0.0.21, Outlook Expressa oraz programu progrmu pocztowego SeaMonkey , o nazwie Kurier Poczty. Na nic zdała się aktualizacja tego programu i inne czynności naprawiające usterki tego programu. Dopiero odinstalowanie tego programu i powrót do poprzedniego programu Avast rozwiązały ten problem. Wszystkie wymienione trzy pocztowe programy zaczęły poprawnie działać. Wnioskuję tylko jedno, a mianowicie to, że jest to jedyny sposób producentów AVG Anti-Virus aby zaoferować tylko płatne programy. Nie popieram tych metod i daje innym uzytkownikom do myślenia na podobną awarią tego programy.
Pozdrwaiam: ahmes2
Stalowa Wola 14 maja 2009