Avila po reklamacji


(Tomek545) #1

Witajcie!

Reklamowałem swoją Avilę i po odebraniu jej z serwisu wszystko było dobrze oprócz ekranu włączania się, mianowicie zamiast ekranu Samsunga pojawił się ekran Ery (warto dodać, że Era już nie istnieje). Telefon był bez karty sim. Oprócz tego w menu głównym pod ikonką internetu jest napis Blueconnect zamiast Internet. Telefon jest po aktualizacji softu.

P.S. Po włożeniu karty z Plusa i włączeniu telefonu też pojawia się ekran Ery.

Proszę Was o szybką odpowiedź [-o<


(Jaro070) #2

Wgraj soft oznaczony jako open.


(Tomek545) #3

a skąd go wezmę???


(Jaro070) #4

Poszukaj w Google


(Cedar) #5

I straci gwarancję jeśli to zrobi.

Tak samo jak wydarzy się błąd w czasie aktualizacji i telefon padnie.

Samsung do tego modelu nie dopuszcza samodzielnej aktualizacji - tylko serwis.

Najlepiej udać się z nim do tego samego serwisu i wyjaśnić sprawę, jeśli się postarają wymienią soft w ciągu 15 minut.


(Piotrek2255) #6

Przecież to tylko brand nic więcej, gdyby wgrać czysty soft to ten telefon i tak zbytnio nie przyśpieszy.

Można przecież działać kartą Plusa na telefonie z Ery (t-mobile).

A dlaczego wgrali z logo Ery? Era już nie istnieje a ten telefon nie jest sprzedawany w ofercie obecnego T-Mobile więc nie ma do niego softu brandowanego T-Mobile :slight_smile: Wgrali jaki mieli.


(phx84lbn) #7

Dokładnie...

BRANDowany jest jedynie soft (oprogramowanie) komórki...

Może wyswietlac nawet VODAFONE a i tak bedzie w Polsce działać jeśli ma zdjętego simlocka...


(Jaro070) #8

@Cedar

sru tu tu tu. Raz oddawałem Avilę do serwisu z softem open i nie czepiali się o to. W ogóle co ma soft to usterek mechanicznych?


(Alexa2) #9

@Jaro070

Może przymknęli na to oko? Obecnie z tego co wiem, zalicza się to pod ingerencję w oprogramowanie telefonu, coś zepsujesz i nie przejdzie na gwarancję. Będzie to z Twojej winy. Takie rzeczy to w obecnych czasach najlepiej od razu dawać do serwisu, jak telefon na gwarancji. Jak popsują, to przynajmniej będzie na nich. :slight_smile: Ale jak uważasz, ja nie chcę wprowadzać nikogo w błąd, takie jest moje zdanie.

A co do autora tematu:

Po prostu wgrali takiego softa - może pomyłka, albo takiego mieli pod ręką. Jak Ci to przeszkadza, możesz się do nich jeszcze raz przejść i ich o tym poinformować, na pewno nie zaszkodzi.


(Piotrek2255) #10

Np. zły sterownik może uszkodzić buzzer. Dzisiejsze telefony są jak komputery.


(Jaro070) #11

@up

Ale czemu w oryginalnym sofcie ma być zły sterownik?


(Piotrek2255) #12

W oryginalnym sofcie wszystko powinno być OK, w customie już nie musi :slight_smile:

Mówię ogólnie w kontekście uszkodzeń mechanicznych związanych ze złym oprogramowaniem.