Avila - reklamacji ciąg dalszy

Witajcie, dzisiaj mijają równe dwa tygodnie od złożenia reklamacji mojej Avili. W treści zgłoszenia jest wpisane: “Usterka podczas ładowania. Nie zawsze łączy się z ładowarką, problemy z ekranem przy delikatnym dotknięciu ekranu pojawiają się czarne plamy.” Już są te ustawowe dwa tygodnie w których powinni mi naprawić telefon. Jutro zamierzam pójść do sklepu ze zgłoszeniem naprawy gwarancyjnej (sklep Mix Electronics ). MOJE PYTANIE BRZMI, CZY BĘDĘ MÓGŁ LICZYĆ NA ZWROT TELEFONU LUB ZWROT GOTÓWKI?

Proszę o jak najszybszą pomoc.

nie zapominaj że te niby ustawowe 2 tyg to się liczą dni robocze nie kalendarzowe czyli jak ci mija równe 2tyg to odliczając weekendy dla serwisu jest “zaledwie” 10dni, czyli mają jeszcze 4 dni na to ale, nie wiem czy to się tyczy wszystkich firm i produktów ale ostatnio oddawałem na reklamacje dysk ssd i niby też mówił że 2 tyg ale w umowie jest napisane że serwis ma maksymalnie 28dni na to więc musiałbyś sprawdzić ile jest u ciebie. co do zwrotu telefonu to zapomnij bo to ma serwis nie sklep, jeśli serwis nie naprawił i nie oddał do sklepu to oni fizycznie go nie posiadają więc nie dadzą ci czegoś czego nie mają a nowego oczywiście nie dostaniesz, a jeśli chodzi o zwrot pieniędzy to ubiegać się możesz dopiero jak serwis/sklep nie jest w stanie wywiązać się z naprawy usterki lub dania nowego telefonu czyli krótko mówiąc narazie nic z tym nie zrobisz i po prostu musisz czekać.

no dzięki za radę… czyli teraz będę znooooooooooooooooooooooowuuuu muuuusiał czeeeeeekać :frowning:

Ja miałem Avilę to po wymianie dotyku też miałem czarne plamy.

Ciekawe czemu?