Avira Premium a poczta systemu Windows Live

Witam.Wczoraj mnie się zaaktualizowała Avira do wersji 9.Wszystko OK.Tylko że poczta systemu przestała odbierać maile.Jakby coś blokowało.w Avirze wyłączyłem usługę MailGuard wtedy odbierało mi maile,ale wkurza mnie ikonka Aviry.Bo wtedy ma zwinięty parasol.A chcę żeby było wszystko OK.W Windows Live nie ma ustawień żeby antywir nie ingerował w poczte.Co robić?

po pierwsze przysługuje ci wsparcie techniczne ponieważ masz płatną wersje Aviry,

po drugie jeżeli nie potrzebny ci moduł MailGuard to przeinstaluj avire, podczas instalacji wybierz Custom i odznacz Mailguard, wtedy ten moduł nie zostanie zainstalowany.

Nie korzystaj z takich “porad”!

To oslabia ochrone!

Na jakich serwerach masz poczte?

Byc moze trzeba zmienic ustawienia portow.

Upgrade do wersji 9 polegal na odinstalowaniu poprzedniej wersji i mogly sie zmienic ustawienia.

Poczte mam na o2.pl

osłabi ochronę… ten moduł wykrywa spam, Webguard skanuje pocztę i sprawdza czy nie ma żadnych syfów w wiadomościach

To co mam w końcu robić?

jeżeli potrzebny ci antyspamowe oprogramowanie to nie odinstalowuj, jeżeli nie to odinstaluj ewentualnie ten moduł, możesz też dać screen ustawień z modułu Mailguard, postaram się zobaczyć co może być przyczyną blokowania

Dałem na Custom i jest OK.

Nie kompromituj sie!

Wiesz co to jest w ogole spam? To niegrozne i niechciane wiadomosci elektroniczne, a nie wiadomosci zawierajace jakis “syf”.

MailGuard skanuje poczte w poszukiwaniu nie spamu, tylko zagrozen typu malware (przed zapisaniem wiadomosci na dysk).

Modul AntiSpam posiada Avira Premium Security Suite.

ale też aktywowanie opcji skanowania plików podczas odczytu i zapisu zabezpiecza przed potencjalnymi zagrożeniami w wiadomościach e-mail