Awaria Facebooka i Instagrama

Czy to jest aż taka tragedia, żeby pisać o tym artykuł? Jak raz na jakiś czas Facebook padnie to myślę, że niektórym to nawet na zdrowie wyjdzie. Usługi jakich wiele i jak wyciągną nogi raz na 100 lat to nikt z tego powodu nie umrze… raczej.

FB ma awarię raz w tygodniu. Nihil novi. Akurat trafiło na Europę.

Nie wiem, nie znam się, i mam na to głęboko wyj…

Wszędzie o tym “trąbią”, niech i tutaj będzie “symboliczny” ślad, nic więcej

O cholera, Bayern przegrywa…nie zawracajcie gitary

Ugh, ohyda.

A jednak… wielkie poruszenie, bo przez kilka godzin coś działało gorzej niż zwykle… Jakby to byłą jakaś krytyczna usługa. Choć w sumie patrząc na to jak wielu Januszy wylewa żale na hostingi i wylicza miliony strat jak im strona 30 minut nie działa…

4 polubienia

Dla mnie to żaden dramat, ale lekkie zdziwienie - awaria trwa już kilka godzin i końca nie widać :slight_smile: To trochę więcej jak 30 minut - bądźmy poważni i nie przeginajmy w drugą stronę.

Ewentualnie ktoś znowu ściągał całą bazę i coś się popsuło.

No to faktycznie może spowodować falę samobójstw i chorób psychicznych. Czy odpowiednie organizacje rządowe wzięły się już za tą sprawę? :smiley:

1 polubienie

Śmieszkuj sobie, ale Facebook to nie tylko strumień mniej lub bardziej zbędnych wiadomości, ale również Messenger. Wyobraź sobie, że tego drugiego niektórzy używają do komunikacji i to nie tylko w celu wysyłania sobie gifów. Któregoś dnia zabraknie Ci jakiejś kluczowej rzeczy, a ktoś Ci powie - przecież to pierdoła, radź sobie bez tego :slight_smile:

Nie korzystam z FB i zakładam, że ty również. Nie ma co jednak stygmatyzować i śmiać się z ludzi, którzy z niego korzystają. Nie wierzę, że w Twoim życiu nie ma ani jednej rzeczy, której odebranie by Cię w jakiś sposób “upośledziło”.