Czy to jest aż taka tragedia, żeby pisać o tym artykuł? Jak raz na jakiś czas Facebook padnie to myślę, że niektórym to nawet na zdrowie wyjdzie. Usługi jakich wiele i jak wyciągną nogi raz na 100 lat to nikt z tego powodu nie umrze… raczej.
FB ma awarię raz w tygodniu. Nihil novi. Akurat trafiło na Europę.
Nie wiem, nie znam się, i mam na to głęboko wyj…
Wszędzie o tym “trąbią”, niech i tutaj będzie “symboliczny” ślad, nic więcej
O cholera, Bayern przegrywa…nie zawracajcie gitary
Ugh, ohyda.
A jednak… wielkie poruszenie, bo przez kilka godzin coś działało gorzej niż zwykle… Jakby to byłą jakaś krytyczna usługa. Choć w sumie patrząc na to jak wielu Januszy wylewa żale na hostingi i wylicza miliony strat jak im strona 30 minut nie działa…
Dla mnie to żaden dramat, ale lekkie zdziwienie - awaria trwa już kilka godzin i końca nie widać To trochę więcej jak 30 minut - bądźmy poważni i nie przeginajmy w drugą stronę.
Ewentualnie ktoś znowu ściągał całą bazę i coś się popsuło.
No to faktycznie może spowodować falę samobójstw i chorób psychicznych. Czy odpowiednie organizacje rządowe wzięły się już za tą sprawę?
Śmieszkuj sobie, ale Facebook to nie tylko strumień mniej lub bardziej zbędnych wiadomości, ale również Messenger. Wyobraź sobie, że tego drugiego niektórzy używają do komunikacji i to nie tylko w celu wysyłania sobie gifów. Któregoś dnia zabraknie Ci jakiejś kluczowej rzeczy, a ktoś Ci powie - przecież to pierdoła, radź sobie bez tego
Nie korzystam z FB i zakładam, że ty również. Nie ma co jednak stygmatyzować i śmiać się z ludzi, którzy z niego korzystają. Nie wierzę, że w Twoim życiu nie ma ani jednej rzeczy, której odebranie by Cię w jakiś sposób “upośledziło”.