Witam, mam problem z azureusem. Przeszukałe już forum, ale jakoś nie znalazłem rozwiązania.
Włączam ostatnio Azureusa i zauważam błąd.
Jak się pojawia pasek na dole po lewej “Sprawdzanie aktualizacji” to nie znika nawet jak klient jest włączony kilka godzin. A trzecia ikonka dotycząca bazy danych jest ciągle opisana “Uruchamiani”
Stało się to mniej więcej po zmianie Firewalla. Wcześniej używałem Jetico, ale nie potrafiłem go skonfigurować i mi blokował ciągle porty. Teraz używam Ashampoo Firewall, skonfigurowany jest dobrze, jak wyłącze Firewalla dalej jest tak samo. Dodam oczywiście, że Zapora systemowa jest wyłączona.
Pare dni temu admin coś robił na serwie, więc może i w tym problem.
Porty na jakiś czas zablokował bo sie cosik w serwie spaliło.
Dobra podałem chyba wystarczająco informacji. Czekam aż odpiszecie w czym może być problem, czy coś z Firewallem, systemem czy do admina iść.