Proszę o pomoc:
Sprawdź czy problem występuje po odinstalowaniu Avasta.
Do okna Własne opcje skanowania / skrypt wklej:
:OTL
DRV - File not found [Adapter | On_Demand | Unknown] -- -- (Winsock - Google Desktop Search Backup Before Last Install)
DRV - File not found [Adapter | On_Demand | Unknown] -- -- (Winsock - Google Desktop Search Backup Before First Install)
O3 - HKU\S-1-5-21-790525478-1060284298-725345543-1003\..\Toolbar\WebBrowser: (no name) - {EE5D279F-081B-4404-994D-C6B60AAEBA6D} - No CLSID value found.
O16 - DPF: {CAFEEFAC-0016-0000-0007-ABCDEFFEDCBA} http://java.sun.com/update/1.6.0/jinstall-1_6_0_07-windows-i586.cab (Reg Error: Key error.)
:Commands
[emptytemp]
Kliknij Wykonaj skrypt i zatwierdź restart.
Pobierz i uruchom TDSSKiller
Witam,
wczoraj wyslałem raporty OTL i ETRAS otrzymane w wyniku skanowania programem OTL. Otrzymałem receptę na poprawę, ale dziś, zanim coś wprowadziłem, okazało się, że internet zaczął hulać “jak szalony”. Poprzednio, zanim skanowałem OTL-em, zrobiłem wszystkie opcje naprawy, jakie oferuje CCleaner - bez rezultatów włączenie przeglądarki trwało kilka minut.
Jest pytanie, czy samo skanowanie OTL-em mogło dać tak dobre rezultaty? I drugie pytanie, czy spocząć na tym co jest i zaniechać wprowadzania Waszych skryptów ?
Pozdrawiam Z.Naotyński