BackTrack 4 nie wykrywa wbudowanej karty wi-fi

Witam

Jestem początkującym użytkownikiem Linuksa. Obecnie używam BackTrack 4 bootowanego z pendrive’a. Mam problem z wykryciem wbudowanej karty wifi. Po wpisaniu w konsoli

airmon-ng

nie wyświetla jej.

Mój laptop to Dell Inspiron 1470 z wbudowaną kartą wifi Dell 1397 Wireless Card.

Byłbym bardzo wdzięczny za pomoc.

A włączyłeś usługę sieci? Bodajże “start network”, ewentualnie poszukaj w menu.

Po wpisaniu “start-network” w konsoli wyświetliło

Starting network connection manager: wicd.

ale nic to nie zmieniło, dalej nic nie wyświetla po wpisaniu komendy airmon-ng znalazłem coś takiego w Menu->System->Settings->Hardware->PCI:

04:00.0 Network controller: Broadcom Corporation BCM4312 802.11b/g (rev 01)

Subsystem: Dell Device 000c

Flags: bus master, fast devsel, latency 0, IRQ 17

(...)

Kernel driver in use: b43-pci-bridge

Kernel modules: wl

To chyba moja karta, tak? Device Serial Number zgadzał by się z tym wyświetlanym w routerze kiedy laptop jest podłączony na Windowsie, gdyby nie to, zę kolejność bloków cyfr jest trochę inna.

Hmm… wpisz w terminalu ifconfig jeżeli na wyjściu dostaniesz kartę wlan0 (przynajmniej tak u mnie jest oznaczona karta WiFi Intela) no to wykrywa (a BackTrack nawet powinien wykrywać Broadcoma). Zastanawiam się jedynie, że źle podałeś polecenie airmona (tzn. bez jakichś parametrów typu właśnie wlan0)

airmon-ng wlan0

A najlepiej to będzie jak wpiszesz sobie

man airmon-ng


lub 


airmon-ng --help

aby dostać się do instrukcji użycia tego polecenia.

Nic to nie dało. Zauważyłem jednak dziwną rzecz podczas ładowania systemu, a mianowicie: (czwarta linijka od góry)

pa240121.th.jpg

To oznacza jakieś wadliwe sterowniki? Jeśli tak to jak mogę zainstalować nowe?