BAD_POOL_CALLER, STOP: 0x000000C2

Witam serdecznie,

W sobotę usuwałam partycję systemową, instalowałam na nowo Windowsa. Zainstalowałam też wszystkie aktualizacje. Dziś rano włączając komputer ukazał mi się niebieski ekran:

BAD_POOL_CALLER STOP: STOP: 0x000000C2 (0x0000007,0x00000CD4,0x04100401,0xE19C1918) wcisnęłam reset i włączyłam komputer ponownie, uruchomił się.

Szukałam pliku dmp, żeby zanalizować go programem: Debugging Tools for Windows, ale niestety mimo iż mam wszystko włączone, pliku nie było.

Konfiguracja mojego komputera:

Mobo: MSI P45 Neo3-FR

Procesor: Intel Core 2 Duo E8400 3.0@3.6 GHz

Pamięci: 2Gb Corsair TwinX XMS2,DDR2 PC2-6400 (800)

Grafa: ATI Radeon HD 4830 GDDR3

Dyski: WD Green Power 1 TB

Zasilacz: Chieftec GPS 450W

Monitor: Samsung T220

System: Windows XP Professional, SP2.

Sprawdzałam ramy memtestem, testowały się 5 godzin i żadnego błędu nie było. Puszczę jeszcze test na noc, zobaczymy. Czytałam co nieco w internecie o tym błędzie, ale nie znalazłam nic co mogłoby mi jakoś specjalnie pomóc. Jedyne co to przeinstalowałam sterowniki od sieciówki na starsze, bo teraz po formacie wgrałam nowe. Temperatury komputera mam w normie, niedawno go czyściłam i nakładałam nową pastę termoprzewodzącą.

Proszę o pomoc.

Mam ten sam BS pojawia się coraz częściej, tylko tyle że systemu nie reinstalowałem od sierpnia 2007. A BS daje o sobie znać od jakiegoś miesiąca od tamtej pory wyświetlił się trzy razy. Co do pamięci również wykluczam, skanowałem 45min (do 100%) i wynik był pozytywny 0 błędów.

kiedyś po 12 godzinach testowania memtestem 86+ ram wywalił mi błąd, dlatego ja jeszcze puszczę na noc, dla pewności.

http://msdn.microsoft.com/en-us/library/ms796120.aspx

Widziałam już tą stronę, niestety nic mi nie mówi - więc jak brzmi w przełożeniu na bardziej przyjazny tym mniej zaawansowanym użytkownikom komputera? I jak sobie z tym poradzić?