Bałagan z rozliczeniami na orange.pl

Też macie takie cyrki w portalu orange.pl (Neostrada)?

Screenshot_4.png

Natomiast w zakładce “faktury” ta faktura ma nadal status niezapłaconej. A w “płatności i rozliczenia” mam natomiast niedopłatę na kwotę 88pln, za fakturę która jeszcze nie wyświetla się na tym portalu. Na portalu jest też tekstowy kontakt z BOK, na 3 wysłane wiadomości nie uzyskałem odpowiedzi na żadną.

Miałem to samo. Niedopłaty, niezapłacone(zapłacone) faktury. Dzwonienie i pisanie nic nie dało. Musiałem iść do BOKu i dopiero tam zaczęli to korygować…

Widać, że sporo firm ma takie fajne systemy do faktur.

Najlepiej działają tylko przy regularnych i dokładnych, co do grosza, wpłatach - a nadpłaty nie są mile widziane.

Podobnie u Netia w fakturach, kolumna saldo narastające zazwyczaj pokazuje bzdury (przy nadpłatach).

Tyle dobrze, że na stronie głównej saldo jest poprawne i oznaczenia (opłacona, nieopłacona) faktur też są ok.

Zostaje ręcznie policzyć i sprawdzić w którym miejscu

dana firma podaje prawidłowe kwoty (i czy w ogóle gdzieś takie są) :stuck_out_tongue:

Witam,

Drodzy, przepraszam za tę sytuację. Proszę o zgłaszanie do nas problemów z portalem. Zajmiemy się sprawą. Chciałaby jeszcze nadmienić, że portal to narzędzie wspierające. Szczegółowe informacje zawsze można uzyskać np. przez kontakt z infolinią lub mailowo.

Pozdrawiam

Agnieszka

Orange Ekspert