Baner FLASH po dodaniu do kodu HTML nie działa?


(Dzieciaczeksosnowiec) #1

Witam

Czy byłby w stanie ktoś udzielić mi informacji dlaczego po dodaniu baneru flash na stronę w kodzie html przestaje on działać ?

Nurtuje mnie to już od kilku dni zadawałem pytanie na różnych forach i nikt nie potrafi rozwiązać problemu.

Będę wdzięczny za jakąkolwiek pomoc.

dziękuję


(djgrzenio) #2

jak go osadzasz? pokaż ten banner..


(FadeMind) #3

W wybranej sekcji dodajesz kod:


(Dzieciaczeksosnowiec) #4

Baner osadzam dokładnie w ten sam sposób czyli:

 

 

Baner jest widoczny na stronie ale zdjęcia jemu przyporządkowane z pliku .xml już nie :confused:


(batmomobil) #5

W kodzie masz podaną ścieżkę do pliku swf,sprawdż czy jest jest taka sama nazwa pliku.


(Dzieciaczeksosnowiec) #6

Ścieżka pliku jest taka sama. Tak jak pisałem wyżej dany plik .swf jest odczytywany i widoczny nie są natomiast widoczne zdjęcia, które w danym banerze powinny być wyświetlane.


(batmomobil) #7

Posprawdzaj jeszcze rozszerzenia zdjęć i ścieżki do zdjęć w folderze w którym się znajdują.


(Dzieciaczeksosnowiec) #8

Ścieżki jak najbardziej poprawne dla pewności podaje:

wartość pliku .xml

5










kod zawarty w pliku fla:


var czas:Timer = new Timer(2000);

czas.start();


var ladujDane:URLLoader = new URLLoader();

var adresDane:URLRequest = new URLRequest("baza.xml");

ladujDane.load(adresDane);

var dane:XML;

var adresObraz:URLRequest;

var ladujObraz:Loader = new Loader();


ladujDane.addEventListener(Event.COMPLETE, pokazDane);

function pokazDane(zdarzenie:Event): void {

	dane = new XML(ladujDane.data);

	ilosc = dane.baneropis[0]

	zdjecia();

}

var ilosc:Number;

var i:Number = 1;


function zdjecia(): void {

	var adres:String = dane.baneropis[i].@zdjecie;

	adresObraz = new URLRequest(adres);

	ladujObraz.load(adresObraz);


	if(i == 1){

		poprzednie_btn.mouseEnabled = false;

	} else {

		poprzednie_btn.mouseEnabled = true;

	}


	if (i == ilosc){

		nastepne_btn.mouseEnabled = false;

		i = 0;

	} else {

		nastepne_btn.mouseEnabled = true;

	}

}


nastepne_btn.addEventListener(MouseEvent.CLICK, dalejZdjecie);

function dalejZdjecie(myszka:MouseEvent): void {

	i++;

	zdjecia();

}


poprzednie_btn.addEventListener(MouseEvent.CLICK, cofajZdjecie);

function cofajZdjecie(myszka:MouseEvent): void {

	if(i == 0){

		i = ilosc;

	}

	i--;

	zdjecia();

}


czas.addEventListener(TimerEvent.TIMER, automat);

function automat(zdarzenie:TimerEvent): void {

	i++;

	zdjecia();

}

ladujObraz.contentLoaderInfo.addEventListener(ProgressEvent.PROGRESS, ladowanie);

function ladowanie(zdarzenie:ProgressEvent): void {

	czas.stop();

}


ladujObraz.contentLoaderInfo.addEventListener(Event.COMPLETE, zaladowano);

function zaladowano(zdarzenie:Event): void {

	pojemnik_mc.addChild(ladujObraz);

	czas.start();

}

cały czas szukam rozwiązania tego problemu i nigdzie go nie ma :confused:

wklejam osobno do przeglądarki odnośniki wraz z plikiem .swf i wszystko działa poprawnie :frowning:

--> dodaje kod na stronę zdjęć nie widać szlag by to trafił !


(batmomobil) #9

Pokaż gdzie w html osadziłeś???


(Dzieciaczeksosnowiec) #10

Na samym początku:

 

 

 

  Obrazek       Obrazek       Obrazek       Obrazek      Obrazek

   [Obrazek

Obrazek    Obrazek   Obrazek    Obrazek

Obrazek   Obrazek   Obrazek

 Obrazek   Obrazek   Obrazek   Obrazek

Obrazek    Obrazek   Obrazek    Obrazek

Obrazek ObrazekObrazek Obrazek



Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek

Obrazek



Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek




Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek




Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek




Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek




Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek




Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek





Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek




Obrazek

Obrazek

przebudowastrony.jpg







-- Dodane 27.04.2012 (Pt) 19:18 --





Przepraszam przez przypadek wkleiłem cały kod HTML pierwszej strony :/


(batmomobil) #11

Strona na starych standardach,gdzie są style css???

tego się już nie używa,ale dobra spróbuj zmienić wielkość zdjęć:taki mały eksperyment.


(Dzieciaczeksosnowiec) #12

Po zmianie cały czas ten sam problem :confused:


(roobal) #13

Mateusz1985 , proszę korzystać z tagu code, szczególnie przy długich kodach, innym użytkownik łatwiej i wygodniej będzie przeglądać zarówno wątek, post jak i kod.


(djgrzenio) #14

zapoznaj sie z swf object. jedyna pewna metoda na osadzanie flasza


(batmomobil) #15

zobacz jeszcze to,może ci pomoże http://www.ikeris.com/192/poprawne-osadzanie-flash-w-xhtml-bez-javascript-u-i-poprawka-eolas-dla-ieja myślę,że żle zapisujesz flasha.


(djgrzenio) #16

tez myśle ze swf może być lipny. temu na początku poprosiłem o pokazanie pliku


(Dzieciaczeksosnowiec) #17

Jeszcze raz sorki za ten długi kod - posłałem omyłkowo.

Nic nie pomaga jutro wszystkie pliki ma mi pomóc przejrzeć webmaster zobaczymy co powie :confused:

Brakuje mi już sił do tego :confused:

Jak się uda problem rozwiązać napisze co i jak.

dzięki za Waszą pomoc

pozdrawiam

-- Dodane 27.04.2012 (Pt) 22:59 --

Wątpię że .swf jest lipny wpisuje go bezpośrednio w przeglądarkę i baner działa dopiero po dodaniu bezpośrednio do HTML zaczyna się chrzanić :confused:


(djgrzenio) #18

no to daj nam ten swf.

osadze go u siebie i po swojemu :slight_smile:


(Dzieciaczeksosnowiec) #19

Wielkie dzięki jakby Ci się udało coś z tym zrobić ja już nic nie wymyśle :confused:

https://rapidshare.com/files/2478043538/flash.rar

albo popełniłem gdzieś błąd albo ten sklep jest tak lipny, że nic na nim nie umieszczę :confused:


(djgrzenio) #20

paczka http://grzenio.pl/f.zip

masz dzialajace http://grzenio.pl/f