Po właczeniu komputera musze czekać kilka minut zanim zadziała internet. Potem wszystko niby ok.
Prosze o sprawdzenie logów.
Po właczeniu komputera musze czekać kilka minut zanim zadziała internet. Potem wszystko niby ok.
Prosze o sprawdzenie logów.
Wyczyść rejestr programem CCleaner. ;] ale to moja rada od sprawdzania logów nie jestem, niech ktoś inny ci sprawdzi ;]
start >> uruchom >> cmd
sc stop hasplms >> Enter
sc delete hasplms >> Enter
sc stop Cinemsup >> Enter
sc delete Cinemsup >> Enter
usuń HijackThisem >> Fix checked
Pobierz CCleaner http://www.filehippo.com/download_ccleaner/
przeskanuj nim i wyczyść rejestr.
zrób optymalizacje uruchamiania
http://cybertrash.netarteria.pl/cyber/i … 378.0.html
usuń ręcznie folder C: \Qoobox usuń instalkę Combofix z dysku.
Wyłącz I włącz przywracanie systemu na wszystkich dyskach.http://support.microsoft.com/kb/310405/pl
przeskanuj obszar Mój komputer http://www.kaspersky.pl/virusscanner.html pokaż raport stronę uruchomić przez IE
Pobierz The Avenger
wklej do niego ten tekst:
Files to delete:
F:\narzedzia\hijackthis\backups\backup-20061009-163346-701.dll
F:\narzedzia\snadboy\revelation.exe
Folders to delete:
D:\System Volume Information\_restore{9D20A13E-D818-4F59-8341-8630C621BC9A}\RP12
kopiuj to i klikasz na Paste Script from Clipboard wybierasz Execute oraz Potwierdzasz i zgadzasz się na restart klikając OK.
Kasujesz ręcznie z dysku plik: C:\Avenger\backup.zip i wklejasz na forum raport: C:\avenger.txt
No i Ok