Bardzo długie wyłaczanie kompa

Wczoraj zrobilem formata, zainstalowalem sterowniki i programy (przegladarki komunikatory i inne smiecie uzytku domowego). Problem polega na tym ze, gdy klikam na przycisk wylaczenia w menu start lub kominacje klawiczy alt+f4 pc’et strasznie długo “mysli” trwa to 1,5-2min i dopiero potem pojawia sie okno z wyborem wylogowania, zamkniecia uruchomienia ponownego. Potem system zamyka sie jeszcze dluzej grubo ponad 3 min. Ma ktos moze jakies propozycje czego to moze byc przyczyna?

podaj konfigurację kompa

XP sp2, intel c2d 2,6GHz,geforce 8600GT 512MB, dysk 250GB na partycji systemowej 20GB wolnego miejsca…

hmm… dziwne. ja miałem tak na zabytkowym kompie p3 850 mhz 256 ram i gf 4mx. Może bardziej obeznani koledzy pomogą bo ja aż tak super się nie znam na komputerach jestem samoukiem hehe

Przeczyść dysk i rejestr, zdefragmentuj dysk i rejestr.

Zobacz to

viewtopic.php?f=7&t=76580

to

http://www.hotfix.pl/articles.php?article_id=8

i to

http://www.searchengines.pl/index.php?s … entry54473

jeśli komp jest świeżo po formacie to raczej nie jest to wina zaśmieconego rejestru może to złe (zbyt stare lub nowe) sterowniki do karty graficznej.Spróbuj je odinstalować i zainstalować inne np. starsze ze strony nVidia.

Po świeżym wgraniu systemu i pobraniu aktualizacji partycja systemowa jest zazwyczaj bardzo pofragmentowana, podobnie jak rejestr. Przeczyść wszystko. W rejestrze zbędnych wpisów, o dziwo, może być sporo.

Sprawdź w hdtune dysk na obecność bad sectorów.

Dla pewności przeskanuj dysk dobrym skanerem on-line.

HD Tune: ST3250410AS Error Scan

Scanned data : 238378 MB

Damaged Blocks : 0.0 %

Elapsed Time : 55:33

Przeczyscilem rejestr, zdefragmentowalem ponownie dysk, przeskanowalem Kasperskim i nic… zadnego rezultatu. Czy jest mozliwosc, aby poprostu system zle sie zainstalowal? Zaraz sprawdze jeszcze bariant z sterownikami.

Dodane 11.04.2009 (So) 16:25