Bardzo dziwny błąd steam

Witam, jestem nowy i nie wiem gdzie napisać ten temat, więc będzie tu. Mam problem.Od niedawna nie mogę zalogować się na steam. W dniu 25.03.2015 wpisałem swój login i hasło taki jaki powinien być, i normalnie działało, natomiast dnia 26.03.2015 wpisałem też to, lecz już nie działało. Napisałem do Steam Support o prośbę odzyskania konta, odpisali, że muszę przeczyścić komputer, wyszukać wirusów. Tak jak pisali, zrobiłem to, lecz nie znalazło niczego.Do teraz ani słowa więcej od steam support. Najdziwniejsze jest to, że mogę wejść do Steam w trybie offline, lecz gdy chcę przejść na tryb online, wywala do ekranu logowania, i gdy wpisuje prawidłowe hasło, te które było, to pisze że logowanie nie powiodło się. Proszę o pomoc !

Usuń steam z komputera, przeczyść system programami antywirusowymi. 

 

Spróbuj się zalogować na wersję przeglądarkową - zmień sobie hasło. Zainstaluj ponownie aplikację ze strony Steam, zaloguj się - zapisz sobie hasło w systemie (zapamiętaj hasło). 

Przy wpisywaniu sprawdź czy nie masz wciśniętego klawisza Caps lock. 

Usuwałem i instalowałem niedawno, nic nie pomogło, logowałem się na steamcommunity lecz też nie mogłem się zalogować. Również Caps lock wyłączony i dalej nie można… 

Rozumiem że na stemcommunity też się nie możesz zalogować i że dane w 100% dobrze wpisujesz.

 

Spróbuj zalogować się z poziomu telefonu lub innego komputera do wersji mobilnej używając danych logowania - będziesz wiedzieć czy problem leży po stronie twojego sprzętu czy błędnych danych. 

Niestety, na telefonie to samo, czyli , Nieprawidłowe dane logowania " 

Najprawdopodobniej padłeś ofiarą złodzieja danych logowania.

Napisz do supportu Steam i wyjaśnij im sytuację. Podaj pełne dane użyte w procesie rejestracji konta. Imię, nazwisko, e-mail, dane adresowe - w celu weryfikacji konta. Możesz też podać klucze do 2-3 gier na koncie w celu weryfikacji dodanych gier na koncie. Poproś o zmianę hasła i loginu.   

Już pisałem do steam supportu, żeby dali mi nowe dane logowania do konta. Lecz bez odwrotu :(. Jakbym miał napisać, to z innego konta steam support? I po Polsku czy bardziej po Angielsku?

Pisz po polsku - mi odpowiedzieli. I trzeba czekać do skutku - maks 7 dni na odpowiedź.

Z tego samego konta, z którego pisałem przedtem?

 

EDIT : Zrobiłem nowe konto Steam Support, i napisałem do nich. Teraz wystarczy czekać, a jeżeli nie odpiszą to są jeszcze jakieś czynności, które mógłbym zrobić aby odzyskać konto na Steam ?

 

Teoretycznie nie ma. SS ma największe pole działania do odzyskania twojego konta.

Dobrze, w takim razie wystarczy tylko czekać.

Steam odpisał, odzyskałem konto. Dzieki za pomoc !