Bardzo wolny komputer oraz internet

witam, od jakiegoś czasu bardzo wolno działa internet.
Komputer służbowy, o działaniu na allegro mogę zapomnieć.

wklejam logi: http://www.wklejto.pl/901054 oraz http://www.wklejto.pl/901056

1 polubienie

Log FRST jest obcięty. Wstaw cały.

brak shorcut.txt to nie obcięcie a za szybkie kliknięcie w skanuj.

Najczęściej obcięty frst/addition.txt rozpoznaje się po braku linii:

==================== Koniec Addition.txt =======================
==================== Koniec FRST.txt ========================

(brakujące 3 „===” to raczej błąd estetyczny z polonizacją)

Ja napisałem log FRST a nie log shorcut.
Czytać uważnie, ze zrozumieniem.

proszę bardzo, poprawione logi:

http://www.wklejto.pl/901215 addition

http://www.wklejto.pl/901216 FRST

http://www.wklejto.pl/901217 shortcut

Kiedy @iJuliusz będzie ci udzielał pomocy zajrzyj przy okazji do Menadżera urządzeń ponieważ masz problem z sterownikiem Kontrolera magistrali zarządzania systemem a chyba raczej jego brakiem, jak wynika z logu Addition. Ale to po wszystkim.
Pomocna strona w rozwiazywaniu tego problemu.
https://www.dell.com/support/kbdoc/pl-pl/000131196/jak-rozwiązać-problem-sterownika-z-wykrzyknikiem-kontrolera-magistrali-sm-w-menedżerze-urządzeń

1 polubienie

Witaj @kacprosz

Kilka spostrzeżeń i sugestii

  1. W komputerze nie widać zbyt wielu plików, dlatego, aby komputer działał lepiej, rozważ reinstalacje systemu, lub przywrócenie obrazu.
    Oczywiście wiąże to się z zabezpieczeniem wszystkich ważnych plików i oprogramowania potrzebnego do poprawnej obsługi firmy, choćby to był zwyczajny pakiet Office, oraz z uzupełnieniem wszystkich dostępnych (jeszcze) dla Windows 7 aktualizacji systemowych i sterowników.

  2. Jedno z ustawień systemu, które jest widoczne, mianowicie DisableCMD, niepozwalające uruchomić okna Command, mogłoby - choć nie musi - wskazywać na pozostałości wirusa BronTok.
    Wirus ten przenosi się również z<>na Pendrive’a i infekuje dalej.
    Zazwyczaj wirus tworzy pliki exe z katalogów nadrzędnych, wtedy wygląda to tak jakby był katalog w katalogu, gdyż nie widać rozszerzenia, np.:
    K:\diagno\mbam-chameleon-3.1.33.0\Chameleon\Windows\windows.exe

  3. Zalecam więc przeskanowanie dysków, dysków zewnętrznych i używanych pendrive’ów programem USBFix. Przejrzyj instrukcję z poradnika, wstaw tu log z funkcji Listing

  4. Z tego co widzę, to Avast jest wyłączony. Zrobiłeś to na potrzeby skanu FRST lub do uruchomienia innego programu? Masz możliwość to włączyć ponownie, czy coś to blokuje?

  5. Sprawdziłbym jeszcze stan ważnych Usług systemu
    Pobierz i uruchom FSS, zaznacz wszystkie okienka (zaptaszkuj) i zrób skan.
    Wstaw log do wglądu.

  6. Kontrolnie również zrób skan MBAM

  • Pobierz MalwareBytes MBAM
  • Zamknij wszystkie aktywne programy i przeglądarki.
  • Zainstaluj MBAM, zaznacz na końcu, aby uruchomił się po zakończeniu instalacji.
  • Wejdź w Ustawienia w Prawym górnym rogu
  • Zakładka Bezpieczeństwo
  • W Opcjach skanowania zaznacz trzy pierwsze z czterech dostępnych
  • Wróć do Głównego Menu
  • Rozpocznij skanowanie, po przeskanowaniu oczyść to co znajdzie, wklej plik wynikowy.

Wszystko zależy teraz od tego, czy możesz zrobić reinstalację systemu.
Ale powyższe działania są konieczne, aby nie wpaść w pętlę ewentualnych infekcji, gdy niesprawdzony system będzie infekował pendrive’y z zabezpieczonymi ważnymi plikami firmowymi.

Jeśli masz jakieś pytania, pisz na każdym etapie działań.

Pozdrawiam serdecznie
Juliusz

Technicznie masz problem ze sprzętem

Procesor: Intel® Core™ i3-2350M CPU @ 2.30GHz
Procent pamięci w użyciu: 94% SWAP!
Całkowita pamięć fizyczna: 3994.26 MB
Dostępna pamięć fizyczna: 217.41 MB
Całkowita pamięć wirtualna: 7986.71 MB
Dostępna pamięć wirtualna: 4206.62 MB
==================== Dyski ================================
Drive c: () (Fixed) (Total:109.78 GB) (Free:77.75 GB) NTFS
Jeżeli to HDD to masz winnego.

1 polubienie