Bardzo wolny transfer internetu


(Pionow412) #1

Witam Wszystkich!

Zwracam się do Was z prośbą bo już powoli nie wytrzymuję nerwowo ze swoim kompem oraz internetem. Problemy zaczęły około tydzień temu.

Otóż łącze całkowicie fiksuje, objawia się tym, że down jest bliski 0! Zaś up jest w normie czyli w granicach 1 mega (łącze 12/1). Wszystko ładuję się wolniej niż na modemie, nie mówiąc o ściągnięciu czegoś... Screen na dowód ze speedtesta: http://www.speedtest.net/result/1501547480.png

W ten piątek zacząłem węszyć i jestem bardzo zdziwiony, że wykorzystałem bliski 80GB (down) i około 7GB (up), transfery są przybliżone podane ze strony dostawcy. Może ten transfer został tak 'naibty' bo miałem bardzo duże problemy z pobraniem obrazu systemu z MSDN, oraz po ściągnięciu raptem 2 gier z steam'u w które i tak nie pograłem bo 3 dni później grafa odmówiła posłuszeństwa i aktualizacje do systemu. Ilość pakietów wysłanych w ciągu godziny też mnie bardzo zdziwiła (ilość), screen: http://i51.tinypic.com/22hijn.jpg

Zamieszczam też logi z OTL i GMER

OTL: http://wklej.org/id/599386/

Extras: http://wklej.org/id/599389/

GMER: http://wklej.org/id/599390/

System: Windows 7 Professional x64 instalowany równy tydzień temu

pakiet ochronny: NIS 2012 (chciałem jeszcze zainstalować COMODO Firewall ale przy tak niskim transferze pół dnia by się ściągał)


(LonngerM) #2

Na logach się niestety nie znam, to pozostawię specjalistom, ale powiedz jaką masz domową infrastrukturę sieci? Modem, WiFi itp?

Miałem podobną sytuację i to była wina prywatnego dostawcy u którego miałem internet - okazało się, że coś modernizowali, bardzo przepraszali i rachuneczek przyszedł mniejszy - dzwoniłeś do dostawcy?


(Agatonster) #3

pitrecki666 ,

Proszę zapoznać się z tematem i poprawić tytuł na konkretny, mówiący o problemie. W celu dokonania zaleconej korekty proszę użyć przycisku Edytuj przy poście otwierającym ten temat.

Zignorowanie zalecenia będzie skutkowało usunięciem tematu do Kosza.


(Pionow412) #4

Dzisiaj dzwoniłem do dostawcy, który próbował mnie zbyć tekstem "U nas wszystko w porządku, może to problem przeciążenia łącza w niedzielę". Jak dla mnie bardzo 'ciekawe' tłumaczenie, bo internet od początku września chodził beznadziejnie. Po dwóch telefonach do nich transfer zwrócił do normy i jak na razie internet działa bez zarzutu, jednak wolę poczekać jeszcze do wieczoru w celu skonfrontowania "braku problemów" dostawcy.

Co do infrastruktury domowej - routera nie posiadam, komp jest wpięty bezpośrednio do gniazdka w ścianie. Ale z tego co wiem infrastruktura bloku oparta jest na kilku switch'ach oraz jednym routerze.