Battlefield 3 dobry sprzet?


(Lojdek10) #1

Siema mam gre Battlefield 3 i strasznie mi sie cina mój sprzet :

Procesor: intel core 2 dual 1.8 Ghz (mam zamiar kupić intel core 2 quad q9300 4 rdzenie 2.5 Ghz będzie dobry?)

Ram:2Gb

Karta Graficzna :Nvidia GeForce 9500GT 1gb DDR2

Zasilacz : 230V (500W)

Płyta Główna : Gigabyte GA-G41M-ES2L

jeśli coś nie tak to doradzcie coś w rozsadnej cenie i powiedzcie czy procesor który mam zamiar kupić jest dobry i na jakich detalach pójdzie mi gra.

Z góry dzieki.


(Łukash) #2

Będzie dobry.

Karta nie będzie dobra :wink: i procek przy niej nie rozwinie skrzydeł .Na tej karcie +/- niskie detale na BF3.


#3

sopelek224 , proszę zapoznaj się z tą stroną oraz tym tematem, a następnie popraw tytuł tematu, używając przycisku image.php?album_id=20&image_id=4038

Poza tym, na forum używamy polskich znaków (ż, ł, ć, ś, ą itp.). Proszę wyedytować swojego posta i poprawić co trzeba.

W przypadku zignorowania prośby temat poleci do śmietnika.


(Lojdek10) #4

co to znaczy ze procek nie rozwnie skrzydel bo troche zielony jestem. xd a jaka karte proponujesz.? i na jakich detalach pujdzie gra z ta karta.?


(luger) #5

Wymagania sprzętowe BF 3:

Minimalne wymagania systemowe:

System operacyjny: Windows Vista (Service Pack 2), 32 bity

Procesor: 2 GHz Dual Core (Core 2 Duo 2.4 GHz lub Athlon X2 2.7 GHz)

Pamięć: 2 GB

Dysk twardy: 20 GB

Karta graficzna (AMD): zgodna z DirectX 10.1 i wyposażona w 512 MB RAM (ATI Radeon 3000, 4000, 5000 lub 6000, o wydajności porównywalnej z ATI Radeon 3870 lub lepszej)

Karta graficzna (NVIDIA): zgodna z DirectX 10.0 i wyposażona w 512 MB RAM (NVIDIA GeForce 8, 9, 200, 300, 400 lub 500, o wydajności porównywalnej z NVIDIA GeForce 8800 GT lub lepszej)

Karta dźwiękowa: zgodna z DirectX

Klawiatura i myszka

Napęd DVD Rom

Zalecane wymagania systemowe:

System operacyjny: Windows 7, 64 bity

Procesor: Quad-core

Pamięć: 4 GB

Dysk twardy: 20 GB

Karta graficzna: zgodna z DirectX 11 i wyposażona w 1024 MB RAM (NVIDIA GeForce GTX 560 lub ATI Radeon 6950)

Karta dźwiękowa: zgodna z DirectX

Klawiatura i myszka

Napęd DVD Rom

Nie ma się co dziwić, że ci się tnie.

Ten Quad co chcesz kupić wystarczy ale najlepiej jeszcze go podkręcić chociaż do 3 GHz.

Kartę graficzną musisz wymienić też bo ta co masz to nadaje się najwyżej do Battlefielda 2.

Ja mam na stacjonarnym Dual Core E6300 2,8GHz podkręcony do 3,56GHz, 4 GB DDR2 RAM, NVIDIA GeForce 9800GT 1GB GDDR3 RAM,

płyta gł. podobna jak u ciebie tylko, że G31.

W kampani dla jednego gracza mogę na tym sprzęcie grać na prawie wysokich detalach w rozdziałce 1280x1024, na razie nie mam możliwości zagrać w trybie multiplayer ale sądzę , że wtedy będę musiał przestawić na co nawyżej średnie detale.

P.S. Sam doby procesor na nic ci się nie zda przy twojej karcie graf. w tej grze bo i tak wszystko zwolni ta karta i wielkiej różnicy nie będzie.

Minimum, żeby jako tako pograć, to karta graficzna GF 9800GT z DDR3.

P.S. Należy jeszcze wspomnieć oczywiście, ze ci co mają Windows XP nie mają w ogóle co startować do tej gry bo w XP nie ma DirectX 10.


(Lojdek10) #6

a jak kupie ten procek i ramu dokupie do 4gb to zagram na wysokich z ta karta.?


(Łukash) #7

Np w grach jego moc będzie ograniczana przez kartę graficzną.

A na jakich detalach chcesz grać ,i jaki budżet przewidujesz na kartę ?

Nie .


(Lojdek10) #8

chciałbym zagrac na wysokich detalach ale myślałem żę karte graficzną mam dobrą ;/ a jak narazie kasy nie mam to moge jedynie kupić procka i ewentualnie ramu ;/

a na średnich pójdzie.?


(Łukash) #9

Twoja chyba nawet nie jest w minimalnych .Ewentualnie pociągnie minimalne .Także procesor i RAM ,dokupić możesz ,ale wydaję mi się ,że na fajerwerki nie ma co liczyć.


(Lojdek10) #10

na karte to narazie nie ma opcji bo jak patrze na allegro to po 700-800 zł ;/


(luger) #11

Jeżeli chcesz sobie pograć to musisz wyskrobać kase chociaż na ta kartę 9800GT ale w żadnym wypadku z DDR2. taką kartę dostaniesz na allegro za mniej niż 200 zł, a jak dobrze poszukasz to może wystarczy nawet 100zł z hakiem.

Skoro brakuje ci kasy to ja bym ci proponował zakup jakiegoś szybkiego Core 2 Duo zamiast Core 2 Quada i wtedy może ci wystarczy na jakąś lepsza kartę graficzną.


(Łukash) #12

Dokładnie luger , dobrze radzi ,jeżeli chcesz grać w BF3 "tu i teraz" to lepiej podzielić budżet na procka+ram+karta.Z tym że q9300 to dobra sprawa ,4GB RAM to też dobra sprawa....kupując coś "gorszego" zamkniesz się na rozbudowę zapewne na jakiś czas.


(Lojdek10) #13

wiesz co ja wole kupic tego core quad bo każda gra jaka teraz wyjdzie to ma wymagania procesor 4 rdzeniowy i dokupie te ramy i pogram moze na srednich...


(Łukash) #14

sopelek224 , tak będzie rozsądniej.

Ale na fajerwerki nie licz :slight_smile:


(luger) #15

Zapewne z ta kartą na średnich sobie nie pograsz, a o multiplayer to zapomnij bo będziesz psuć zabawę innym swoimi wysokimi pingami, przy założeniu, że punk buster sam cie wcześniej nie wywali :lol:


(Lojdek10) #16

wiem ,wiem nie licze xdd ale na srednich pójdzie fajnie i płynie.?

ale nie przesadzaj bo jak teraz gram na niskich detalach to nie tnie sie tak bardzo a jak dokupie procka i ramu to nawet na srednich nie pogram..??? !!


(luger) #17

Zgadza się. [-o<

GF 9500GT to GF 8600GT pod nową nazwą, jak jeszcze to połączysz z DDR2 to już jest masakra. #-o


(Lojdek10) #18

to co procek i ram nic nie daja tylko karta najwazniejsza.?


(Łukash) #19

Sprzęt musi współgrać ,i wszystko musi raczej pasować do siebie pod względem wydajności.Co z tego że procesor będzie przeliczał bardzo szybko jak np pamięci na karcie graficznej są wolne ?


(luger) #20

Nie, że karta najważniejsza, ważny jest każdy z tych podzespołów.

Przykład obrazowy : wyobraź sobie Ferrari (procesor Quad) na polnej drodze (GF 9500GT), jak szybko pojedzie ?