Battlefield bad company 2 jak odzyskać konto EA

Witam … proza kolejny problem z BF-em 2 … -.- mianowicie jestem od jakiegoś czasu szczęśliwym posiadaczem oryginalnej gry mniej więcej od jakiegoś roku … zakładałem konto na EA grałem chwilkę zrobiłem formatowanie bla bla bla … potem instalując grę zacinała się wiec odinstalowałem i nie grałem w nią bardzo długi czas siłą rzeczy pozapominałem danych … znaczy hmmm pozapominałem … mam dwa konta e-mail wiec tylko te dwa mogłem podać hasło na 100% znam :slight_smile: i wpisując jeden z email i hasło wyskakuje komunikat o nieprawidłowej kombinacji email i hasło … natomiast wpisując drugi email i hasło prosi mnie po podanie klucza rejestracyjnego … oczywiście kulturalnie wpisując ten klucz i klikając dalej czy tam jakiś inny przycisk odpowiadający za kontynuacje tegoż procesu po czym wyskakuje mi komunikat iż ten klucz jest już zarejestrowany ( no szkoda żeby nie ) moje pytanie brzmi … JAK SIĘ NA NOWO ZALOGOWAĆ DO TEGO KONTA wspomnę jeszcze ze robiłem czystke w skrzynce pocztowej i tej i tej wiec nie ma wiadomości od EA … jeśli napisałem coś niezbyt zrozumiale pytajcie (%)… ;p

Pomysł może idiotyczny, ale czy po braku aktywności na koncie EA konto nie jest usuwane?

Byłoby to głupie, ale nie niemożliwe.

Druga opcja, to taka, że klucz mógł wyciec do netu i jest zablokowany.

Z kolei trzecia opcja wymagałaby… napisania do EA. Próbowałeś? :wink:

Witam.

Ja też miałem problem z Bad Company 2. Jeśli prawidłowo go opisałeś to mój był identyczny. Ale jedna ważna informacja by się przydała, która zdaniem niektórych może być wręcz nieistotna: czy kupiłeś grę poprzez Steam, od autoryzowanego sprzedawcy, czy może kupiłeś sam klucz? Ja kupiłem klucz, no i niestety nie przysługuje mi prawo do pomocy technicznej. Jeśli ty też postanowiłeś zaoszczędzić pare złotych kosztem pudełka to nie jesteś już w stanie raczej nic zrobić. Jedyną metodą jakiej nie próbowałem to reinstal systemu. Grę reinstalowałem kilkukrotnie, bez efektu.

lordu462 ,

Wykonane. :wink:

Czytaj. :wink:

Jest problem z zalogowaniem się do konta, nie tyle z działaniem samej gry.

Jedyne co pozostaje to chyba napisać do EA, no chyba, że tak jak piszesz tech support nie przysługuje. :wink:

U mnie gra też działa, tylko nie można sie zalogowac na konto. Sprzedawca nawet z dobroci swego serca dał mi drugi klucz, ale on tez nie działał.

Kupiłem ją w empiku klucz mam na instrukcji … i nie sądzę żeby usuwali konto które można tylko raz założyć ;p moim zdaniem troszkę to idiotyczne bo w takim call of Duty 4 mogę sobie grac na kluczu tylko bez hasła e-maila loginu … a tutaj e-mail hasło klucz i jednorazowa możliwość założenia konta ale mniejsza o to .

Więc jak mam do EA napisać gdzie z jakiej strony i przede wszystkim co mam im napisać ;p

No opisać problem.

Skoro podajesz na pewno prawidłowe dane do logowania to przecież powinno cię zalogować bez niczego.

Nic nie bój, oni tam już mają sposoby na takie problemy.

Szukaj maila supportu na stronie gdzie się logowałeś.

logowałem się bezpośrednio z gry ;p i to ze niby że co że oni tak w naszym jezyku zrozumieją ;> ??