Witajcie,
Poszukuję programu, który pozwoli mi na:
-
wprowadzenie nazwy klienta - osoba fizyczna/prawna;
-
do dodanego klienta wprowadzenie dokumentów w formie skanu i opisu tekstowego rekordu
-
do dodanego dokumentu pod klientem okresu obowiązywania danego wpisu, cykliczne rokroczne przypominanie
Program musi działać sprawnie, być w polskiej wersji językowej i działać w systemie Windows 7 lub na linuksie z linii Debiana z naciskiem raczej na Windows. Program w cenie około maksymalnie 250 zł z licencją dożywotnią działający lokalnie na komputerze.
Dla ułatwienia podpowiedzi, co do poszukiwanego programu dodam, że branża, dla której poszukuję takiego programu, to ubezpieczenia. Wiem, że są dedykowane aplikacje, jak Agent.m6, czy Fort/miniFort i są to aplikacje dojrzałe, jednak koszt takiej wersji z modułami podpinania skanów oscyluje w kwotach dwukrotnie wyższych od założonego.
PS> Być może, a nawet na pewno są tu programiści, więc jeśli ktoś byłby ewentualnie w stanie podjąć się stworzenia dla mnie takiego narzędzia, to proszę o kontakt na PW.