Bear Share-nie mogę połączyć się z Gnutellą

Od dawna bez problemu kożystałam z Bear Share 5.2.5 ale teraz zmieniłam komputer i mam tego samego BearShara ale miga mi na czerwono dioda oznaczająca hosty i od czasu do czasu wyświetla mi się komunikat że nie można połączyć się z gnutellą.Liczę na waszą pomoc.

PS.Komputer nie jest moją mocną stroną więc proszę o dokładny opis instrukcji;-)

Najpierw napisz jaki masz net. (tzn radiówka, lan, neo)

Mam sieć bezprzewodową

Możliwe że masz poblokowane porty.

Zapytaj admina o porty potrzebne do działania sieci gnutella

A ja sama nie dałabym rady ich odblokować?Dziś był u mnie koleś współpracujący z moim adminem i powiedział że on nie korzystał nigdy z Bear Share więc nie pomorze mi.

Jesli są blokowane u dostawcy to nie.

A moze to inny problem.

Masz może jakiegoś firewalla?

Jeśli tak to wyłącz go na czas włączenia Bershare.

A co to jest ten firewall?I jak go się wyłancza?

PS.Mówiłam że całkowicie nie znam się na kompie:-)

program chroniący przed atakami z sieci,masz coś takiego jak kerio,comodo albo zainstalowanego Service Packa 2 ???

Złączono Posta : 23.05.2007 (Sro) 20:43

albo możesz mieć jakiegoś antywira Internet Security ??

Złączono Posta : 23.05.2007 (Sro) 20:47

powiem ci że ja miałem również taki sam problem,cały czas mi mrugała czerwona lampa,u mnie raz wystarczyło przestawić w programie na modem,a drugim razem wystarczyło trochę poczekać aż się połączy

Sprawdzałam też moje antywirusy i mam Norton Internet Seciurity oraz Norton Antivirus 2005.Czy mogą one mieć wpływ na połączenie w Bear Share ?

masz zainstalowane oba?? :shock:

Wygląda na to że tak:-) Więc ma to jakiś wpływ?

Nie mozna mieć 2-óch antywirusów. Bo potem “gryza” sie te programy i nie moga prawidłowo wypełniac swoich funkcji. Dlatego radze ci odinstaluj jednego. Zostaw oczywiscie lepszego.