Belinea o.book 1 wolne kopiowanie plików z dysku i kart?

Siemanko forumowicze :wink:

Mam do was pytanko mam drugiego laptopika Belinea o.book 1 :slight_smile: i mam dysk zewnętrzny 80GB i 640GB w obudowie Tracer 206E na USB ( jest eSATA tylko laptop nie ma wejście w drugim HP i stacjonarnym mam ) i gdy chciałem zgrać na niego dane z tych dysków to jak podłączam i zaczynam kopiować pliki to wo gule się tnie przy kopiowaniu bardzo długo to trwa :!: podłączam 1 i 2 wtyk USB, i tak samo jest z kartą od aparatu z cyfrówki :frowning:

Wszystkie sterowniki są zainstalowane, system Windows SP2 oryginalny.

P.S nie jestem zielony w kompach, pisze bo ja tego nie rozumie czemu tak wolno idzie kopiowanie, sądzę ze laptop swoje już przepracował.

Przede wszystkim, zaktualizuj sobie system do SP3(dziwię Ci się dlaczego jeszcze tego nie zrobiłeś) i zainstaluj wszystkie dostępne poprawki. Może to jest jakiś bug systemu dla którego została wypuszczona poprawka…

Widzi ci USB 1.1. zainstaluje sterownikindo płyty/USB. masz aktywowany Windows? Wiem że w którejś wersji trzeba było to zrobić, inaczej pokazywał tylko v1.1.

Powiem tak, ten laptop leżał cały czas w szafie i go nie używałem a szkoda mi było go sprzedać, zaktualizuje go do SP3 i zobaczę wtedy.

Ale jakie sterowniki mam zainstalować :?:

Aktywny czyli :?:

Znalazłem taki post w necie dotyczący tego laptopa i właśnie wolnego kopiowania:

http://forum.laptopy.info.pl/f13/belinea-o-book-1-1-problem-wifi-vs-usb-40713/

I wyłączyłem ta kartę Ralink RT73 USB jak ten użytkownik napisał i co oczywiście wszystko śmiga :!: szybko kopiuje z dysku jak i z karty :!: nic się nie tnie :!:

Jak jest karta włączona Ralink RT73 USB to się tnie, a jak wyłączoną to się nie tnie trzeba ja wyłączyć, na pewno jest to przez Chipset VIA i kartę Wi-Fi na pewno się nakłada.

Możliwe że karta jest USB 1.1 i jest na tym samym hub-ie co inne urządzenie i może właśnie wtedy też działają na 1.1 a nie 2.0. Głowy nie dam ale innej zależności nie widzę.