Bezpieczeństwo IPv6 z Ubiquiti EdgeRouter X (zasady firewall)

Mam pewien dylemat z Ubiquiti EdgeRouter X. Chciałbym wiedzieć na ile jest bezpieczna jego domyślna konfiguracja IPv6, co muszę zmienić, oraz czy są jakieś kiepskie praktyki bezpieczeństwa tak ogólnie w tym systemie. Na IPv6 nie znam się prawie wcale. Wiem tyle że przepuszczanie ICMPv6 przez firewall jest konieczne do działania wielu usług, ale z drugiej strony ICMPv6 może być złośliwy, więc zasady dotyczące jego przepuszczania powinny być bardzo restrykcyjne. Poniżej zamieszczam domyślną konfigurację firewalla. Czy coś tutaj jest słabo zabezpieczone? A może czegoś nie da się np zmienić, lepiej zabezpieczyć w tym systemie? Wtedy można się pokusić o OpenWRT, ale wolałbym to zostawić jako ostateczność.

firewall {
all-ping enable
broadcast-ping disable
}
ipv6-name WANv6_IN {
    default-action drop
    description "WAN inbound traffic forwarded to LAN"
    enable-default-log
    rule 10 {
        action accept
        description "Allow established/related sessions"
        state {
            established enable
            related enable
        }
    }
    rule 20 {
        action drop
        description "Drop invalid state"
        state {
            invalid enable
        }
    }
}
ipv6-name WANv6_LOCAL {
    default-action drop
    description "WAN inbound traffic to the router"
    enable-default-log
    rule 10 {
        action accept
        description "Allow established/related sessions"
        state {
            established enable
            related enable
        }
    }
    rule 20 {
        action drop
        description "Drop invalid state"
        state {
            invalid enable
        }
    }
    rule 30 {
        action accept
        description "Allow IPv6 icmp"
        protocol ipv6-icmp
    }
    rule 40 {
        action accept
        description "allow dhcpv6"
        destination {
            port 546
        }
        protocol udp
        source {
            port 547