Wernika
(Malokkia)
19 Wrzesień 2013 15:19
#1
Witam.
Proszę o pomoc w rozwiązaniu pewnego problemu. Pisze w imieniu mojej siostry i to jej komputera dotyczy sprawa (to nie jest ten, z którego teraz piszę). W trakcie uruchamiania jej komputera w pewnym momencie (po pojawieniu się ekranu powitalnego z “Zapraszamy”) ekran staje się cały biały i widać tylko kursor. Ponowne uruchamianie nic nie zmienia. Nie mogę dać logów, niestety.
Proszę o pomoc.
norbi1200
(Norbi1200 Norbi)
19 Wrzesień 2013 16:38
#2
Spróbuj uruchomić komputer siostry w trybie awaryjnym - podczas uruchamiania komputera naciskaj klawisz F8. Z tego trybu podaj logi.
Wernika
(Malokkia)
19 Wrzesień 2013 17:02
#3
Logi:
OTL - http://www.wklej.org/id/1133191/
Extras - http://www.wklej.org/id/1133192/
– Dodane 20.09.2013 (Pt) 16:23 –
Podbijam, bardzo proszę o pomoc.
Atis
(Atis)
21 Wrzesień 2013 08:50
#4
W logu nie widać infekcji.
Czy log został utworzony na zainfekowanym koncie użytkownika?
Pobierz i uruchom Farbar Recovery Scan Tool 32-Bit Version
Kliknij Scan i pokaż raport FRST i Addition.
Wernika
(Malokkia)
21 Wrzesień 2013 09:22
#5
Tak, w trybie awaryjnym. Dzisiaj jest tak samo, bez zmian, ekranie “Zapraszamy!” ładuje się dłużej niż zwykle a potem białe tło i kursor.
FRST - http://www.wklej.org/id/1134123/
Addition - http://www.wklej.org/id/1134126/
Atis
(Atis)
21 Wrzesień 2013 09:36
#6
W tych logach również nie widać infekcji.
Przywróć system do czasu przed wystąpieniem problemu:
http://windows.microsoft.com/pl-pl/wind … em-restore
Wernika
(Malokkia)
21 Wrzesień 2013 09:52
#7
Przywracanie nic nie dało, ciągle tak samo.
Atis
(Atis)
21 Wrzesień 2013 10:09
#8
Uruchom OTL i wszędzie zaznacz Wszystko.
Pokaż log OTL.txt (bez Extras).
Wernika
(Malokkia)
21 Wrzesień 2013 10:35
#9
Atis
(Atis)
21 Wrzesień 2013 10:54
#10
Nie widać żadnej infekcji.
Sprawdź czy problemu nie powoduje jakiś program uruchamiany razem z systemem.
Naciśnij klawisz z logo Windows + R i wpisz: msconfig
Odznacz wszystkie pozycje w zakładce Uruchamianie i zrestartuj komputer.
Jeżeli problem nadal występuje to przejdź do zakładki Usługi i zaznacz:
Ukryj wszystkie usługi firmy Microsoft.
Teraz odznacz wszystkie pozycje i zrestartuj komputer.
Atis
(Atis)
21 Wrzesień 2013 12:42
#12
W takim razie nie wiadomo jaka jest przyczyna tego problemu.
IPSEN
(IPSEN)
21 Wrzesień 2013 13:10
#13
Dasz radę otworzyc Menedżer urządzeń-http://windows.microsoft.com/pl-pl/windows-vista/open-device-manager -zobacz na stan sterowników, czy są wykrzykniki,znaki zapytania
Wernika
(Malokkia)
21 Wrzesień 2013 18:20
#14
Dam, ale nie ma tam żadnych wykrzykników, znaków zapytania ani innych znaków.