BIOS i problemy z internetem

Mam dziwny problem z komputerem. Od razu zaznaczam, że jestem kobietą, więc jeżeli coś opiszę w niewłaściwy sposób, lub zakładam wątek nie w tym temacie, proszę mnie upomnieć.

Mianowicie problemy z kompem mam od paru dni. Nie wiem, czy to ma znaczenie ale właściwie to zaczęło się od małych problemów z połączeniem internetowym - internet załączał się dopiero pare minut po włączeniu komputera lub po jego zresetowaniu, wcześniej diody migały, jakby to wszystko “chciało a nie mogło”. Potem przez jeden dzień nie działo się nic takiego, a dziś wszystko zaczęło szwankować - internet nie załączał się wcale, mimo resetowania, odłączania modemu. Potem przy włączeniu komputera zaczęły się problemy - wyskakiwał mi BIOS i różne ustawienia. Nie znam się na tym, ale nic w nim nie zmieniałam. W końcu udało mi się włączyć komputer, ale po ponownym wyłączeniu znowu pojawił się BIOS.

W końcu udało mi się go wyłączyć, nie wiem jak, i internet też po chwili zaczął chodzić. Nie wiem ile ten fart potrwa, więc piszę, póki mogę. Przepraszam za być może “mało jasne” wyjaśnienia, ale nie znam się na tym jakoś przesadnie bardzo.

Proszę o pomoc, może coś da się zrobić? Z góry dziękuję.

Hej. Właściwie nic konkretnego nie napisałaś. BIOS zawsze uruchamia się gdy się komputer włączy. I tego nie zmienisz, musi wykryć i przetestować wszystkie urządzenia, ale to robi sam i nic nie trzeba robić. MOżna powiedzieć, że po naciśnięciu na obudowie przycisku POWER system powinien się sam uruchomić bez naciskania jakiegokolwiek klawisza, ale tak jak powiedziałem BIOS musi się uruchomić.

Czego właściwie oczekujesz? Z BIOSEM sie nic nie da zrobić. Tak jest, było i będzie. Chyba że mówimy o czymś innym. Co do problemów z internetem. Może poprostu masz za dużo usług podczas uruchomienia komputera i po prostu system nie daje rady. Może masz wirusa albo coś. Może masz zaśmiecony system. Da się dużo rzeczy zrobić, ale trudno coś doradzić, bo mało wiem z tego, co napisałas.