Chciałbym wyłączyć kartę lan znaczy się sieciową i wyłączyć kartę dzwiękową bo mam inną . Sieciówka nie potrzebna bo innych komp nie mam. A drażni mnie w sprzęcie żółty pytajnik i dwa komp z krzyżykiem na dole w lewym rogu ma ktoś moiże pomysł w który miejscu w biosie jest zakładka na te ustawienia bios jest zdecydowanie za angielski dla mnie please help
podaj firmę i model płyty głównej bo nie chcę wróżyć z kart
Kartę Sieciową wyłączysz w Windowsie ;]
Start -> Ustawienia -> Panel Sterowania
System -> Hardware (to może być inaczej bo nie wiem jak jest w polskim winowsie ;]) -> Menadżer urządzeń, wybierasz swoją kartę sieciową i w ustawieniach wyłączasz ;]
wybacz ze pytam ale jestem zupełnym laikiem jak mam to zrobić lub jak to sprawdzić ??
na przykład na opakowaniu po płycie głównej powinno być na naklejce podane. Mozesz też spisać z ekranu podczas uruchamiania komputera (lewy górny róg) tak jak tutaj na górnym zdjęciu => klik
Przy uruchamianiu wciśnij ‘Pause’ na klawiaturze, spisz i spacja, żeby kontynuować uruchamianie sytemu.
sorki mam mojapłyta główna to 8k9ai epox-a a dalej pisze
kt400+8235 agpest
socket-462 w 333 mhz fsb
3dimm w ddr 333 1agp 8x 5pci usb 2.0 ata 133
starczy ??
tak, chodziło właśnie o: Epox 8K9Al
z góry dziękuję zainterosowanym nawet w niedziele okazuję się iż angielski jaki znam wystarcza do porószania się w biosie znalazłem i wyłączyłem można usunąć temaT jeszcze raz dzięki pozdro dla dobreprogramy forum jesteście debeściaki
witam wszystkich mam ten sam problem chodzi mi o karte dzwiekowa nie wiem jak ja wylaczyc .plyta glowna epox ep-8k9a71
przecies mozna wylaczcy ja w sytemie
dzieki za podpowiedz ale chcialbym to zrobic w biosie a niewiem jak i angielski u mnie 0
podczas uruchamiania komputera trzymaj wciśnięty klawisz ‘Del’.
W BIOSie przejdź do menu ‘Integrated peripherals’ -> ‘VIA OnChip PCI Device’
i tam ustaw opcję VIA-3058 AC97 na Disabled.