Bios ustawienia

(Biernattom) #1

Chciałbym wyłączyć kartę lan znaczy się sieciową i wyłączyć kartę dzwiękową bo mam inną . Sieciówka nie potrzebna bo innych komp nie mam. A drażni mnie w sprzęcie żółty pytajnik i dwa komp z krzyżykiem na dole w lewym rogu ma ktoś moiże pomysł w który miejscu w biosie jest zakładka na te ustawienia bios jest zdecydowanie za angielski dla mnie please help

(Bartlomiej Kwiatkowski) #2

podaj firmę i model płyty głównej bo nie chcę wróżyć z kart :slight_smile:

(inż. Piniol) #3

Kartę Sieciową wyłączysz w Windowsie ;]

Start -> Ustawienia -> Panel Sterowania

System -> Hardware (to może być inaczej bo nie wiem jak jest w polskim winowsie ;]) -> Menadżer urządzeń, wybierasz swoją kartę sieciową i w ustawieniach wyłączasz ;]

(Biernattom) #4

wybacz ze pytam ale jestem zupełnym laikiem jak mam to zrobić lub jak to sprawdzić ??

(Bartlomiej Kwiatkowski) #5

na przykład na opakowaniu po płycie głównej powinno być na naklejce podane. Mozesz też spisać z ekranu podczas uruchamiania komputera (lewy górny róg) tak jak tutaj na górnym zdjęciu => klik

Przy uruchamianiu wciśnij 'Pause' na klawiaturze, spisz i spacja, żeby kontynuować uruchamianie sytemu.

(Biernattom) #6

sorki mam mojapłyta główna to 8k9ai epox-a a dalej pisze

kt400+8235 agpest

socket-462 w 333 mhz fsb

3dimm w ddr 333 1agp 8x 5pci usb 2.0 ata 133

starczy ??

(Bartlomiej Kwiatkowski) #7

tak, chodziło właśnie o: Epox 8K9Al

(Biernattom) #8

z góry dziękuję zainterosowanym nawet w niedziele okazuję się iż angielski jaki znam wystarcza do porószania się w biosie znalazłem i wyłączyłem można usunąć temaT jeszcze raz dzięki pozdro dla dobreprogramy forum jesteście debeściaki

(Darek Paw) #9

witam wszystkich mam ten sam problem chodzi mi o karte dzwiekowa nie wiem jak ja wylaczyc .plyta glowna epox ep-8k9a71

(czasi) #10

przecies mozna wylaczcy ja w sytemie

(Darek Paw) #11

dzieki za podpowiedz ale chcialbym to zrobic w biosie a niewiem jak i angielski u mnie 0