Bitdefender InternetSecurity 2016 blokuje stronę internetową http://www.optyczne.pl.Próba wyświetlenia tej strony powoduje pojawienie się komunikatu “połączenie z witryną internetową zostało zresetowane”. Kod błędu INET-E-DOWNLOAD-FAILRUE .Wyłączenie czasowe wszystkiego co możliwe w BD nic nie daje. Nie mam pomysłu jak to naprawić. Proszę o poradę.
https://www.bitdefender.com/support/how-to-add-exclusions-(exceptions)-in-bitdefender-2016-1467.html
http://bitdefender.pl/jak-dodac-wykluczenia-wyjatki-w-bitdefender-2015
Niestety nic nie działa.Żeby coś wykluczyć to trzeba najpierw to mieć w komputerze a ściągnąć optyczne.pl nie można bo BD nie pozwala/brak łączności z serwerem/Zastosowałem wszystkie możliwe wyłączenia/antywirus,zapora,antyspam,ochrona ransomware/ też nic to nie dało.Dopiero odinstalowanie Bitdefendera daje możliwość otworzenia strony optyczne.pl. ale taka opcja mnie nie interesuje.Najdziwniejsze jest to,że na drugim komputerze mam Bitdefender InternetSecurity ale 2017 i strona optyczne.pl otwiera się normalnie!
Spróbuj napisać do pomocy technicznej, jak dla mnie to błąd w mechanizmie ochrony i skoro nie można go wyłączyć dla domen to Bitek powinien coś u siebie poprawić lub optyczni coś z stroną poprawić.
Ostatecznie Opera / Chrome wymaga poprawek.
Dziękuję za poradę.Tak zrobiłem i czekam.
Od centrum Bitdefendera otrzymałem idiotyczną odpowiedź żebym sobie zainstalował program DeskPro/płatny !/co oczywiście nic nie dało.Wszystko wróciło do normy dopiero po przywróceniu systemu.
Czyli mają klienta gdzieś…