Bitdefender Total Security Multi-Device 2017 vs. Internet Download Manager

Witam,

Mam w systemie Bitdefender Total Security Multi-Device 2017.
Internet Download Manager, który również jest zainstalowany, nie zostaje przeze mnie
w pełni wykorzystany, ponieważ nie mam pojęcia, który plik wskazać do skanowania pliku po jego pobraniu.
Próbowałem, używając bdagent.exe, ale zaczyna skanować cały system. Plik odsw.exe uruchamia skanowanie szybkie. Próbowałem również wskazywać inne pliki.
Skanowanie kontekstowe wskazuje jeden plik, ale nie można go znaleźć. Skopiowana i wklejona ze wskazania skanowania kontekstowego ścieżka (“C:\Program Files\Bitdefender\Bitdefender 2017\bdagent.exe” /seccenter) do IDM, nie uruchamia działania.

Może należy coś wpisać w wierszu poleceń do programu IDM? Jeśli tak, to co?
Wujek Google niewiele pomaga, wiele zapytań w tej sprawie pozostaje bez odpowiedzi.

Dlatego zwracam się do Was z prośbą o ewentualną pomoc, bo może ktoś z Was rozwiązał już ten problem.

Nie wiem czy dobrze zrozumiałem, chcesz aby bitdefender skanował  każdy plik pobrany przez IDM tak? Nic nie musisz dodawać do IDM bo czy dodasz czy nie to i tak Bitdefender od siebie skanuje każdy pobrany i uruchamiany plik.

Dzięki za odpowiedź. Ja doskonale to wiem, ale fakt pozostaje faktem, że nadal nie wiem, który plik jest odpowiedzialny za skanowanie za pośrednictwem IDM. I to mnie właśnie trapi. Szukam więc dalej. Próbowałem za pośrednictwem tej strony, ale może robię coś nie tak.

http://www.internetdownloadmanager.com/register/new_faq/functions18.html

 

Możesz spróbować metodą prób i błędów i podać jeden jak nie zadziała to następny ale chyba najprościej będzie jak napiszesz do Bitdefendera, oni najlepiej wiedzą :slight_smile:

Metodą prób i błędów “przerobiłem” prawie wszystkie pliki. Bitdefender Polska, wskazał jedynie na link wpisany przeze mnie wyżej. Zanim wyślę pytanie do firmy macierzystej, muszę jeszcze “coś” sprawdzić. Nie odpuszczę.